Noen fra larvik her?

Yey ! dette blir stas jenter <3

Idag skal jeg til gyn/UL og sjekke at alt er som det skal... og jeg gruer meg !
jeg føler ikke så mye i dette svangerskapet, har litt murringer og så er det puppa som er SATANS vonde, men kunne like gjerne vært pms, så grugleder meg kan man si :/
 
Da er vi to Nell@. Time til ul kl 10 idag og gruer meg skikkelig. For har ikke no tegn til at det er noe der annet enn at jeg så det torsdag for en uke siden. Går en dag i uken pga oppfølging, men kommer til å være like nervøs hver gang tror jeg. Krysser fingre for at du kommer tilbake med gode nyheter. Lykke til idag :)
 
Ja, skal til larvik til fritzøe, der er de veldig flinke, så håper på det beste..
Bare så rart fordi med sønnen min på denne tiden, var jeg bestevenn med doen
og spiste masse osv.. men ikke så ille nå funker egentlig veldig greit :p
 
De er veldig flinke på fritzøe. Dit jeg går også. Ferdig der nå og har fått roet meg litt ned med å se at det er liv der. Det har blitt puls på den lille spiren her :) 5+3 idag.
 
Ja var ganske god venn med doen på den tiden her jeg også når jeg gikk med sønnen min. Men skal ikke klage på at jeg slipper det nå. Men noen tegn ville jeg blitt glad for og fått meg mer trygg. Men får være ved godt mot så går det nok bra :) gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg der idag :)
 
Ikke sant, noen tegn hadde jo vært kjekt selv om vi er tidlig ;)
Skal si ifra vettu åssen det har gått senere, skal dra om ikke lenge, har time kl 15 :)
 
blir 6 år i morgen den 19 april :)

Nå har jeg vært hos gyn/ul og sett det lille nurket :D
hjertet slo som bare det og han regner med at jeg er ca 7 uker. jeg har termin 5 des. så ble flytta litt.
kjempe moro :D
 
Så bra alt gikk så fint :) oj.. samme alder på dem da :) kan jo de to kansje få være med på ett treff etterhvert, så kan de hilse på hverandre også :)
 
Back
Topp