Noen fra Kristiansand og omegn?

Hei jenter, jeg lurer litt på når dere har tid til et treff? Hadde jo vært koselig å møtes for å ut å trille når det er så fint vær. Mange har sikkert planer for sommeren, men er jo gøy hvis noen av oss kan møtes iallefall :)
 
Hei:) Jeg kan gjerne slenge meg med på kafetreff, ev. trilletur. Neste uke er egentlig siste uke jeg har mulighet før ferien. I juli er det ferieplaner stort sett hele tida. Noen flere da?
 
Det er mulig jeg også har mulighet, kommer litt an på tuppa og når vi skal ha behandlinger hos kiropraktor:p Men om dere finner en dag og klokkeslett og annonserer det her kan je heller gi beskjed når jeg vet noe :)
 
Passer onsdag eller torsdag? Jeg sjekket værmeldingen og det skal bli fint vær på onsdag og torsdag. Er jo litt greit med fint vær hvis vi skal ut å trille :).
 
Passer for meg, skulle jeg tro. Hvor og når? Tur eller kafe, eller begge deler? Kanskje lage en ny tråd i juni- og april-forumene med link til denne tråden? For å annonsere treff liksom :)
 


Mamsol skrev:
Passer for meg, skulle jeg tro. Hvor og når? Tur eller kafe, eller begge deler? Kanskje lage en ny tråd i juni- og april-forumene med link til denne tråden? For å annonsere treff liksom :)


Samme for meg hvor og når :). Jeg foreslår i 12 tiden på onsdag? Hvis vi bare skal trille så er det greit å møtes ved slottet, men hvis vi skal på kafe så kan vi jo møtes på den aktuelle kafeen? Vet ikke helt hvilken kafe det er greit å møtes med babyer? Ja, det hadde vært bra, jeg vet ikke hvordan man gjør det, men jeg er jo fra april-forumet og der har det ikke vært noe snakk om treff..
 
Det er ikke alle kafeer som er like barnevennlige og har plass til flere vogner, men f.eks Egon har greit med plass, innerst iallfall. Ikke så veldig koselig å sitte inne der i finværet kanskje, men.. Jeg vet ikke om noen andre kommer på noe annet? Frk Larsen er jo koselig ev., men mindre plass.. Kjøkkenskapet innerst i lillemarkens er veldig barnevennlig, men det er ofte veldig fullt der. Hvis vi skal treffes på kafé kan det ev. være lurt å treffes etter at folk på jobb har lunsj, dvs halv ett eller ett? Jeg kan lage en tråd i april og juni med link :)
 
Lurt å gå på kafé etter de som jobber har hatt lunsj ja, det tenkte jeg ikke på. På egon og kjøkkenskapet er det jo mulighet for å sitte ute også. Kjempebra hvis du gjør det ja :).
 
Ser ikke ut som om det er så mange som kan i morgen, kanskje ta det en gang senere i sommer, august kanskje? Da er vel de fleste ferdig med ferie osv. :). Jeg skal ut å trille og på kafé på torsdag med ei venninne som fikk ei jente nå i juni. Hvis noen vil være med så kan dere sikkert det, bare å si ifra.
 
Nei, passet ikke så bra nå ser det ut til. Håper vi kan få til noe etter ferien, hadde vært gøy hvis vi ble en liten barselgjeng.:)
 
Fikk en liten gutt i april, og blir gjerne med på treff i byen neste gang det skal være :-) Bor i Vennesla.
 
Bor også i krsand , el songdalen.. fikk en gutt 27 april :D
 
Hei, 
er veldig gjerne med på en trilletur i Kristiansandsområdet. Bor på Hellemyr og har en sønn som ble født i begynnelsen av juni. Er noen interesserte i å møtes allerede neste uke, f.eks mandag kl.10 ved slottet for en tur rundt Baneheia og på cafe?
 
Henger meg på her... 
Hadde termin 26 juni, men lillebror hadde ikke lyst å komme før jeg ble satt i gang 6 juli... 
Vi bor på Tinnheia. Håper det blir treff etterhvert. Skal på ferie nå, men i slutten av august er vi klare 
 
Noen som er med på en trilletur i byen fredag 7 september? =) eller kanskje fredagen etterpå hvis det blir for kjapt? eller kanskje begge? =) Nå har jeg vært borte hele sommeren men følte det ble så mye prat å lite action, (folk sender vel private meldinger som man ikke kan se her tenker jeg). Men yr melder null regn til fredag så alle som kunne tenke seg å være med meg på trilletur eller kafé (det bestemmer vi bare når vi møtes tenker jeg) så hadde det vært veldig koselig =) 
 
Jeg er med på trilletur :D
 
Ja, det er fint :)
Skrev til de som er inne på april2012 at de også bare måtte være med, håper det er greit? :)
 
Back
Topp