Noen fra Kristiansand og omegn?

Mamsol

Betatt av forumet
Har vært en liten tråd på det før, men hvordan er ståa nå? Er det noen fra Kristiansand og andre steder i nærheten her? Kunne kanskje prøve å få til noen treff etterhvert? :)
 
Jeg blir veldig gjerne med på det:)
 
Hånes men flytter til søm snart:) og du?
 


Ida82 skrev:
Hånes men flytter til søm snart:) og du?


Vi leier foreløbig på søm :)
Håper på å finne noe eget snart :P
 
Jeg bor også på søm, så gøy at vi faktisk er flere :) Folk har kanskje ikke så mye tid i sommer, men kanskje i august? Eller er det noen som har lyst eller tid allerede i juni? Kan jo høre om det er noen i april- og juniforumene også.
 
Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)
 


Ida82 skrev:
Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)



Hadde jo evt vært mulig å ta en trilletur på søm en dag været tillater det om dere er med på det:)
 
Jeg bor også på søm, men tilhører juni gruppa. Min termin er 12. Juni. Får jeg også slenge meg med???
 


Kallenavn ikke valgt skrev:
Jeg bor også på søm, men tilhører juni gruppa. Min termin er 12. Juni. Får jeg også slenge meg med???



I aller høyeste grad:)
 
Vi kunne jo tatt en kaffe eller noe på et barnevennlig sted i byen, Egon eller Jonas B f.eks? En dag i juni, ev. i august, hvordan er stemninga for det?
 
Ja høres bra ut :) har foresten ei venninne på søm også som har termin i juni. Kan jo få ho med også:)
 


Heleneholt skrev:


Ida82 skrev:
Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)



Hadde jo evt vært mulig å ta en trilletur på søm en dag været tillater det om dere er med på det:)



. Jeg blir gjerne med på det :) må bare finne en slags rytme på spisemønsteret til småen. Ho spiser i hytt og pine nå. Kjipt hvis jeg må til med maling når vi er ute og går tur :D
 


Ida82 skrev:


Heleneholt skrev:


Ida82 skrev:
Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)



Hadde jo evt vært mulig å ta en trilletur på søm en dag været tillater det om dere er med på det:)



. Jeg blir gjerne med på det :) må bare finne en slags rytme på spisemønsteret til småen. Ho spiser i hytt og pine nå. Kjipt hvis jeg må til med maling når vi er ute og går tur :D



Samme her, spiser fortsatt i hytt og pine hun her også. Går ev an å slenge seg med viss det passer. :)
 
Hei, fikk ei lita jente i april, men hadde vært koselig å være med her? Gøy å være en gjeng fra kristiansand, jeg bor forresten på grim :).
Har også ei venninne fra søgne som har termin nå i juni, og ei i juli som sikkert også vil være med her hvis det er greit?
 
Klart du/dere kan bli med!:)
 
Så koselig :)
Bor i Vennesla, like utenfor Kr.sand.
Jeg og jenta er klare for treff etterhvett :)
 
Dette høres jo kjempe ut, virker som vi blir en del:) blir hvertfall gøy når de små kommer i krabbealderen og møtes da:)
 
Back
Topp