Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)Ida82 skrev:
Heleneholt skrev:Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)Ida82 skrev:
Hadde jo evt vært mulig å ta en trilletur på søm en dag været tillater det om dere er med på det:)
Ida82 skrev:Heleneholt skrev:Å så gøy, tre sømsberter:) vokste opp der også! Hehe! Ser for meg at vi kanskje får oss noen runder rundt vardåsveien sammen da:) bare å foreslå noen datoer, så kan den som kan slenge seg på! Men sikkert større sjanse for at noen slenger seg med i august! Hør med de andre forumene også ja :)Ida82 skrev:
Hadde jo evt vært mulig å ta en trilletur på søm en dag været tillater det om dere er med på det:)
. Jeg blir gjerne med på det :) må bare finne en slags rytme på spisemønsteret til småen. Ho spiser i hytt og pine nå. Kjipt hvis jeg må til med maling når vi er ute og går tur :D