Noen fra Drammen/Buskerud her?

Jeg har en venninne som også venter en liten en 24 februar, hun bor i Asker, og jeg inviterte med henne også på fredag :) Blir vi enda flere å bli kjent med :) :)
 
Jeg har en venninne som også venter en liten en 24 februar, hun bor i Asker, og jeg inviterte med henne også på fredag :) Blir vi enda flere å bli kjent med :) :)
Hihi, kunne vært meg, har termin 24. februar og bor i Asker :D Skulle gjerne vært med jeg og, men er dessverre i full jobb og helt utslitt på ettermiddagene, så må eventuelt bli når jeg er i permisjon! :)
 
Deeeer må jeg melde avbud :eek: egentlig verdens mest koselige grunn men dumt selvfølgelig at det krasjet! Ei venninne har bedt meg på overnatting og har ordnet med sambo som en overraskelse. Fikk vite det nå siden jeg nevnte for sambo at jeg skulle på treff:p

Bordet er bestilt på navnet "Februarlykke" :)

Jeg er i byen onsdag formiddag i forbindelse med sykehusbesøk så om noen vil ta en kaffe da så hyl ut:)
 
Deeeer må jeg melde avbud :eek: egentlig verdens mest koselige grunn men dumt selvfølgelig at det krasjet! Ei venninne har bedt meg på overnatting og har ordnet med sambo som en overraskelse. Fikk vite det nå siden jeg nevnte for sambo at jeg skulle på treff:p

Bordet er bestilt på navnet "Februarlykke" :)

Jeg er i byen onsdag formiddag i forbindelse med sykehusbesøk så om noen vil ta en kaffe da så hyl ut:)
Nei så kjedelig, men samtidig så koselig for deg også da :) :) Men jeg vil veldig gjerne møte deg en annen dag også :) :)
 
Deeeer må jeg melde avbud :eek: egentlig verdens mest koselige grunn men dumt selvfølgelig at det krasjet! Ei venninne har bedt meg på overnatting og har ordnet med sambo som en overraskelse. Fikk vite det nå siden jeg nevnte for sambo at jeg skulle på treff:p

Bordet er bestilt på navnet "Februarlykke" :)

Jeg er i byen onsdag formiddag i forbindelse med sykehusbesøk så om noen vil ta en kaffe da så hyl ut:)

Ohh no!! :( Så kjedelig, men allikevel koselig for deg! ;) Når er du i Drammen i morgen?
 
Kjenner det blir koselig å få hilse på dere damene i morgen, og så ser jeg vi er jevngamle i tillegg. Det kommer to til som ikke er her i forumet, men er gravide og med termin som oss, så jo flere, jo koseligere blir det :) :)
 
Back
Topp