Noen fra Drammen/Buskerud her?

Hei:)

Jeg bor i Drammen :) Er sykemeldt to dager i uken, men regner med det blir litt mer over nyttår. Begynner å bli rimelig tungt:p Vi kan jo ta en kaffedate etter jul? :)
 
Last edited:
Hei! Jeg bor også i Drammen, og blir gjerne med på kaffedate :) Jobber fortsatt fullt, men nå er det jo ikke lenge til permisjonstid heller :-O
Spennende å se om vi kjenner til hverandre:p Drammen er tross alt ikke stort om man er i ca samme aldersgruppe:)
 
Spennende å se om vi kjenner til hverandre:p Drammen er tross alt ikke stort om man er i ca samme aldersgruppe:)
Jeg er fra Asker opprinnelig (og hadde selvfølgelig aaaldri trodd at det skulle bli drammenser av meg ;-)), flyttet hit for et år siden. Men noen felles bekjente er det jo helt sikkert! :)
 
Oi så mange damer det var her i området da :) :) Da hadde det vært gøy å blitt en gjeng som møtes før barna kommer og etter :) Jeg er 100% sykemeldt, så jeg hadde gjerne ville møtes etter jul på en kafédate med de som kan :)
 
Jeg er fra Drammen, men bor på Tjøme nå. Kommer til å være i Drammen litt innimellom tipper jeg siden jeg kjenner Mamsemoms, så jeg joiner dere jeg :)
 
Når kan dere? Hverdagslunsj eller lørdag/søndagslunsj?
 
Back
Topp