Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiHei dere!
Jeg skal innrømme at jeg ikke har brukt forumet noe særlig siden sist, men er gravid igjen nå og da måtte jeg inn her igjen. Hadde vært morsomt om det var noen fra feb 2013 som fortsatt hang her![]()
ArtigHei
Jeg trippet inn på forumet igjen for en stund siden, når jeg havnet i august 2018.![]()
Litt over en måned.ArtigDe er det vel ikke så lenge siden du fant ut? Eller forresten, en måned er jo lang
Vi fikk lillebror i september
![]()
Både ogLitt over en måned.9+0 i dag. det føles som en evighet siden ikke alle rundt vet det enda.
Gratulerer med lillebror! Kos med baby igjen?![]()
Haha, ja! Nå er min eldste 9, og så en på straks 5, så det blir litt rart her også.Både og
Hadde glemt hvor intens denførste tiden er og at babyer ikke kan noeHar blitt så vant til han på snart 5 som klarer nesten alt selv. Litt mindre nå etter han ble storebror.. men ellers har den søskengreia gått overraskende lett. Litt utagering mot oss et par ganger bare, men sååå stolt storebror <3 mammahjertet smelter ofte!