Noen fra den gangen som fortsatt er her inne?

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Hei dere!

Jeg skal innrømme at jeg ikke har brukt forumet noe særlig siden sist, men er gravid igjen nå og da måtte jeg inn her igjen. Hadde vært morsomt om det var noen fra feb 2013 som fortsatt hang her :)
 
Hei dere!

Jeg skal innrømme at jeg ikke har brukt forumet noe særlig siden sist, men er gravid igjen nå og da måtte jeg inn her igjen. Hadde vært morsomt om det var noen fra feb 2013 som fortsatt hang her :)
Hei :)
Jeg trippet inn på forumet igjen for en stund siden, når jeg havnet i august 2018. :)
 
Artig :) De er det vel ikke så lenge siden du fant ut? Eller forresten, en måned er jo lang ;) Vi fikk lillebror i september :)
Litt over en måned. ;) 9+0 i dag. det føles som en evighet siden ikke alle rundt vet det enda. :p

Gratulerer med lillebror! Kos med baby igjen? :)
 
Litt over en måned. ;) 9+0 i dag. det føles som en evighet siden ikke alle rundt vet det enda. :p

Gratulerer med lillebror! Kos med baby igjen? :)
Både og :p
Hadde glemt hvor intens denførste tiden er og at babyer ikke kan noe ;) Har blitt så vant til han på snart 5 som klarer nesten alt selv. Litt mindre nå etter han ble storebror.. men ellers har den søskengreia gått overraskende lett. Litt utagering mot oss et par ganger bare, men sååå stolt storebror <3 mammahjertet smelter ofte!
 
Både og :p
Hadde glemt hvor intens denførste tiden er og at babyer ikke kan noe ;) Har blitt så vant til han på snart 5 som klarer nesten alt selv. Litt mindre nå etter han ble storebror.. men ellers har den søskengreia gått overraskende lett. Litt utagering mot oss et par ganger bare, men sååå stolt storebror <3 mammahjertet smelter ofte!
Haha, ja! Nå er min eldste 9, og så en på straks 5, så det blir litt rart her også. :p
Kom over en superpris på en svær tøybleiepakke, og det var jammen rart å få bleier i hus igjen!
Han på 5 sa i går at hvis babyen er jente kan vi beholde den, men om det er gutt må den leveres tilbake. :p

Så godt at det stort sett har gått fint! Det blir så mye enklere når man slipper søskensjalusi. :)
 
Back
Topp