Noen fra Bergen? :)

Sniker litt fra mars. Fra bergen her og :) vedr tidlig ultralyd vil jeg anbefale sentrumslegene v dr mortensen. Utrolig rolig og sympatisk lege som til dagen jobber som overlege på kk. Tar seg god tid og du får med masse bilder og videoer. Ta med usb stikk.
 
Sniker litt fra mars. Fra bergen her og :) vedr tidlig ultralyd vil jeg anbefale sentrumslegene v dr mortensen. Utrolig rolig og sympatisk lege som til dagen jobber som overlege på kk. Tar seg god tid og du får med masse bilder og videoer. Ta med usb stikk.
Det hørtes jo veldig bra ut! :) Det er så viktig det med at de tar seg god tid.Husker du prisen??
 
Jeg syntes det var helt greit. Jeg ville bare sjekke at alt var som det skulle og fikk med noen bilder. Gikk vel 5-10 min fra jeg kom inn til jeg kom ut igjen. ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe,oki :)Fort og gale ;) Håper det var en fin opplevelse,at alt stod bra til med det lille frøet ditt :)
 
1200 kr for første gang, 1100 for gang nr to. Avviker litt i forhold til det som står på nettsiden men var så fornøyd at det var vell verdt det.
Hvis det er verdt penga betaler jeg gjerne det :) Er dr Mortensen mann eller kvinne? ;)
 
Jeg var på volvat for 2 uker siden. Fikk med meg 5 bilder, hun tok seg god tid og lyttet virkelig :) synes det var dyrt, men var fornøyd når jeg gikk derfra :)
 
Jeg er 9+4 i dag :)
 
Jeg var på volvat for 2 uker siden. Fikk med meg 5 bilder, hun tok seg god tid og lyttet virkelig :) synes det var dyrt, men var fornøyd når jeg gikk derfra :)
Så flott å høre du hadde en fin opplevelse der og var godt fornøyd etterpå! :) Det er det aller viktigste,ikke prisen.
 
Er et sted mellom 8 og 9 uker :p vi stusser veldig på når riktig termin og sånt er, så gleder meg til ordinær ul så jeg kan få et skikkelig svar :) fastlegen og ul legen har en uke i forskjell fra hverandre:p
 
Back
Topp