Noen fra Bergen? :)

Er ikke fra Bergen, men har bodd der i 4 år tidligere. Flyttet bort for å gå på skole, men til sommeren igjen flytter vi tilbake :) hadde vært kjekt å kunne bli kjent med dere da :)
 
Jepp, hadde vært kjempe kjekt! Ihvertfall for meg som ikke kjenner sååå mange der :) Men antar jeg vil bli kjent med flere etterhvert som jeg kommer i arbeid (etter permisjon), gjennom barnehagen, skole, osv :) Men å ha noen å møte av og til hadde nok gjort permisjonen litt kortere :D Og om dere er like kjekke og greie i virkeligheten som her, så har jeg veldig lyst å bli kjent med dere =)
 
Vi får prøve å møtes når alle er klar til å avsløre hvem de er :-D
 
Noen av dere som bor i Bergen som har vært på tidlig ultralyd? Hvilken klinikk gikk dere på??
Flink lege/gynekolog??
 
Noen av dere som bor i Bergen som har vært på tidlig ultralyd? Hvilken klinikk gikk dere på??
Flink lege/gynekolog??
Mange jeg kjenner har vært hos volvat, men har hørt at de har stive priser :)
 
Jaa,jeg leste nettopp om en som hadde skrevet et innlegg om at hun hadde vært på volvat og hun som tok ultralyden ville ikke svare på om det var noen avvik, og hun fikk heller ikke med noen bilder.Og hun betalte 1300...Så hun anbefalte ikke Volvat.
 
Noen av dere som bor i Bergen som har vært på tidlig ultralyd? Hvilken klinikk gikk dere på??
Flink lege/gynekolog??
Ikke tidlig ultralyd, men var på 3d ultralyd sist svangerskap, og da var vi i nygårdsgaten et sted. Majorstuaklinikkene eller noe slikt tror jeg det het. Var veldig greit.
 
Jaa,jeg leste nettopp om en som hadde skrevet et innlegg om at hun hadde vært på volvat og hun som tok ultralyden ville ikke svare på om det var noen avvik, og hun fikk heller ikke med noen bilder.Og hun betalte 1300...Så hun anbefalte ikke Volvat.
Oj! Det hørtes jo ikke bra ut :-( de jeg kjenner som har vært der har vært superfornøyde, men de koster jo litt :) ville evt spurt de på forhånd om de sier ifra om det er avvik o.l. :)
 
Oj! Det hørtes jo ikke bra ut :-( de jeg kjenner som har vært der har vært superfornøyde, men de koster jo litt :) ville evt spurt de på forhånd om de sier ifra om det er avvik o.l. :)

Nei,hørtes ikke så bra ut. Merker jeg mistet litt lysten til å gå der når jeg leste det.Men kanskje det er stor forskjell på hvem man går til der :)
 
Var på majorstuaklinikken på 3d forrige gabg hos en dame som jeg tror heter marsha eller noe sånt, hun er helt fantastisk. Hun har flyttet til ultralydklinikken nå og har vært hos henne for en uke siden. Hun var like fantastisk nå! Kan virkelig anbefale henne! :) på ultralydklinikken mener jeg vi betalte 1200 kr :) men med den servicen hun gir der kan jeg virkelig si det var verdt prisen :)
 
Marsha jobber nå på "Ultralydklinikken" og kan virkelig anbefales! Ellers kan jeg anbefale "Sentrumslegene" også, der tar de seg god tid! Denne gangen skal jeg til "Ultralydspesialisten" på Landås :)
 
Hei. Jeg er også fra Bergen! (og bor her også ;) ) Så kjekt at det er en hel gjeng her! Jeg er gravid for første gang og alt er veldig nytt og spennende.
 
Hei. Jeg er også fra Bergen! (og bor her også ;) ) Så kjekt at det er en hel gjeng her! Jeg er gravid for første gang og alt er veldig nytt og spennende.
Jaa,virkelig spennende!!!:) Vi er en gjeng ja! :) Satser på at vi kan bli litt bedre kjent etterhvert :)
 
Back
Topp