Noen fra Ålesundsområdet her?

Jeg bor i molde :) det er ikke sååå langt unna..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Ikkje longt til Molde:-) Gratulerer so masse :-)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Heilt sant. Ja ej gjekk me Anne sist og ba om å få hinne no også. Veldig fornøyd med ho. Ho e der alle daga untatt onsdag trur ej. Då e ei anna der. Trur monge e fornøyd med ho andre også

Hadde Mari sist, veldig fornøyd. Veldig fornøyd med gjengen på sykehuset også:-D
Vet dere når det er vanlig med 1. kontroll hos jordmor her? Husker ikke fra sist:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Frå veke 7-8 fekk ej beskjed om

Frå veke 7-8 fekk ej beskjed om

E vel berre å bestille sej time snart då;-)

E du longt på vei?

Hadde Mari sist, veldig fornøyd. Veldig fornøyd med gjengen på sykehuset også:-D
Vet dere når det er vanlig med 1. kontroll hos jordmor her? Husker ikke fra sist:p

Jeg skal til første kontroll når jeg er 10+2 :) Så bra at de er flinke her :) Spesielt viktig når det er få å velge mellom :P

Jeg skal til første kontroll når jeg er 10+2 :) Så bra at de er flinke her :) Spesielt viktig når det er få å velge mellom :P

Ja heilt sant:-)

6+4 i følge appen, men har litt kort syklus så jeg tipper på et par dager ekstra... 6+6 kanskje?:-)

Jeg har hatt prøverør så jeg var i Ålesund på ultralyd før uttaket da molde ikke har tilknytting til ivf klinikken på st.olavs :) virker veldig greit der altså! Hadde en lege som het Peter!

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Jeg bor i nærheten av Molde... Kan spesifisere dette nærmere om en stund.... Man vet jo aldri hvem som er her... Naboen kanskje?:p

Back
Topp