Noen fra Ålesundsområdet her?

ei veke med første og to med andre, so fleipa litt om at de blir tre på neste no da hehe. ja egentle veldig greitt :)

ei veke med første og to med andre, so fleipa litt om at de blir tre på neste no da hehe. ja egentle veldig greitt :)
Hehe, kan risikere det da :p Har du født på Volda sykehus tidligere? Hvordan var opplevelsen der? :)

ja begge var der :) dei var veldig hyggelege der :) berre ei utenlandsk jordmor som eg ikkje likte heilt, men var heldigvis vaktskifte før pressriene kom ;) prøv å få fødestua med badekar, det har hjelpt meg veldig.

ja begge var der :) dei var veldig hyggelege der :) berre ei utenlandsk jordmor som eg ikkje likte heilt, men var heldigvis vaktskifte før pressriene kom ;) prøv å få fødestua med badekar, det har hjelpt meg veldig.
Hehe, men er det ikke sånn at man kan bytte jordmor om man ikke har noen god kjemi med den som er der? :S Badekar hørtest helt topp ut! :) Regner med det ikke er alt for stor pågang der i desember :p

jau egentle so e d nok d. men ej e ikkje flink til å seie ifrå :P he du fått time på helsestasjonen?

jau egentle so e d nok d. men ej e ikkje flink til å seie ifrå :p he du fått time på helsestasjonen?
Hehe, tror ikke jeg hadde funnet meg i å ikke være fornøyd med jordmoren min :p Det er jo det viktigeste som skal skje i vårt liv :D Og når jeg har vondt er jeg kanskje litt for flink til å si ifra :P Ja, skal i midten av mai :) Har du?

ja skal andre veka i mai :) ikkje dumt å klare å seie ifrå. d e viktig å klare å "slappe av" under fødselen. skal vertfall føle dej trygg.

ja skal andre veka i mai :) ikkje dumt å klare å seie ifrå. d e viktig å klare å "slappe av" under fødselen. skal vertfall føle dej trygg.
Ja, jeg og tenker at det er viktig :) Er jo faktisk en fødsel og alt rundt det burde være tilrettelagt sånn at man får en så god opplevelse som mulig :) Er de flinke ned på helsestasjonen og? :)

Heilt sant. Ja ej gjekk me Anne sist og ba om å få hinne no også. Veldig fornøyd med ho. Ho e der alle daga untatt onsdag trur ej. Då e ei anna der. Trur monge e fornøyd med ho andre også

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Heilt sant. Ja ej gjekk me Anne sist og ba om å få hinne no også. Veldig fornøyd med ho. Ho e der alle daga untatt onsdag trur ej. Då e ei anna der. Trur monge e fornøyd med ho andre også

Tror det er henne jeg og skal til :) Å! Nå gleder jeg meg enda mer :D

So bra :-) gleda mej til å komme i gong me alt no å få høyre hjerteslaga å sann.

So bra :) gleda mej til å komme i gong me alt no å få høyre hjerteslaga å sann.

Får du høre hjerteslag på helsestasjonen? :)

Ja. Huska ikkje frå ka veke, men d e ikkje so lenge igjen :-) verte litt meir virkelig då

Ja. Huska ikkje frå ka veke, men d e ikkje so lenge igjen :) verte litt meir virkelig då

Håper hun kan gjøre det når jeg er der! :) Er 10+2 da :)

Då får du nok høyre :-)

Då får du nok høyre :)

Jippi! :D Skal på ul to dager etterpå også så det blir en uke det skjer mye spennende :)

Åååå ej vil også på ul. Trur ikkje ej klara å vente heilt til veke 18

Jeg bor i molde :) det er ikke sååå langt unna..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Åååå ej vil også på ul. Trur ikkje ej klara å vente heilt til veke 18

Nei, det er leeenge til :p

Back
Topp