Noen fra Ålesundsområdet her?

Bor ca en og en halv time fra Ålesund :D

Ser du har termin 3 dager før meg. Skal du føde i Ålesund?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Blir nok ikke Ålesund i utgangspunktet, men de har ganske lav terskel for å sende fødende dit om noe ikke går helt som det skal :) Blir det Ålesund på deg?

Du kan forresten lage deg et kallenavn ved å klikke på kallenavnet ditt oppe til høyre, deretter på kontaktdetaljer og så får du opp en boks som heter "kallenavn", der kan du skrive ønsket kallenavn :)

Har du født i Ålesund før? Og har du gode erfaringer derfra?

Har født i Ålesund 2 ganger og er veldig fornøyd! Hyggelige jordmødre og barnepleiere. Eneste minuset nå er at de har "lagt" ned barselhotellet.

Har født i Ålesund 2 ganger og er veldig fornøyd! Hyggelige jordmødre og barnepleiere. Eneste minuset nå er at de har "lagt" ned barselhotellet.
Så bra :) Hva innebærer det da egentlig? :P Har aldri født før, så har ikke satt meg inn i disse tingene enda :p

Bor en god time og ei ferge unna;-) skal ikke føde i Ålesund... Er ingen som vet om graviditeten ennå, så foreløpig er jeg litt anonym. Kan fortelle mer spesifikt når og hvor litt senere;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

ej e frå d område :) god time og ferje frå Ålesund da so blir nok volda på mej

Så gøy at det var litt flere herifra :p Har trodd at jeg var den eneste :p

ej e frå d område :) god time og ferje frå Ålesund da so blir nok volda på mej
Bor en god time og ei ferge unna;-) skal ikke føde i Ålesund... Er ingen som vet om graviditeten ennå, så foreløpig er jeg litt anonym. Kan fortelle mer spesifikt når og hvor litt senere;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Blir jo fryktelig nysgjerrig på hvor dere bor :p

hehe kjekt med fleire lokale her :) har termin 18.desember :) ikkje mange som veit om at ej e gravid heller. men he ikkje klart å våre heilt still heheh

hehe kjekt med fleire lokale her :) har termin 18.desember :) ikkje mange som veit om at ej e gravid heller. men he ikkje klart å våre heilt still heheh
Gøy! To dager etter meg så kan hende vi ses på sykehuset :p Er det første? :)

nummer tre.. og har fått før tida med dei andre så er stor fare for det no også, men veit aldri :)

nummer tre.. og har fått før tida med dei andre så er stor fare for det no også, men veit aldri :)
Ser jo på nicket ditt at du har to fra før, tenkte ikke jeg på før jeg spurte :p Hvor mye før tiden har du fått tidligere da? :) Deilig å slippe å gå over tiden hvertfall ;)

Back
Topp