*PreggyBeggy*
PreggyBeggy
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ikke Ålesund i utgangspunktet, men de har ganske lav terskel for å sende fødende dit om noe ikke går helt som det skal Blir det Ålesund på deg?Ser du har termin 3 dager før meg. Skal du føde i Ålesund?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åja, da vet jeg ikkeBlir Åledund her ja! Funker det å skifte kallenavn på Appen da? Er kun på mobil serru...
Så bra Hva innebærer det da egentlig? Har aldri født før, så har ikke satt meg inn i disse tingene endaHar født i Ålesund 2 ganger og er veldig fornøyd! Hyggelige jordmødre og barnepleiere. Eneste minuset nå er at de har "lagt" ned barselhotellet.
ej e frå d område god time og ferje frå Ålesund da so blir nok volda på mej
Blir jo fryktelig nysgjerrig på hvor dere borBor en god time og ei ferge unna;-) skal ikke føde i Ålesund... Er ingen som vet om graviditeten ennå, så foreløpig er jeg litt anonym. Kan fortelle mer spesifikt når og hvor litt senere;-)
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Når har du termin?ej e frå d område god time og ferje frå Ålesund da so blir nok volda på mej
Gøy! To dager etter meg så kan hende vi ses på sykehuset Er det første?hehe kjekt med fleire lokale her har termin 18.desember ikkje mange som veit om at ej e gravid heller. men he ikkje klart å våre heilt still heheh
Ser jo på nicket ditt at du har to fra før, tenkte ikke jeg på før jeg spurte Hvor mye før tiden har du fått tidligere da? Deilig å slippe å gå over tiden hvertfallnummer tre.. og har fått før tida med dei andre så er stor fare for det no også, men veit aldri