Noen flere som sliter ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Med søvnen ? Jeg dør her altså. Har holdt på siden mai, våken flere timer om natta. Hadde begynt å bli bra, Men nå har det sklidd helt ut igjen. Tenker at det er noe som plager henne Vertfall høres det sånn ut
 
Hva tror du plager henne? Hvordan går det med refluksen?

Vi sliter vi også. Han har aldri sovet en natt og våkner flere ganger. Hjelper ikke at jeg sliter med å sovne for tiden, så får 3-4 timer søvn om natta. Mye sur om ettermiddagen.
 
Hva tror du plager henne? Hvordan går det med refluksen?

Vi sliter vi også. Han har aldri sovet en natt og våkner flere ganger. Hjelper ikke at jeg sliter med å sovne for tiden, så får 3-4 timer søvn om natta. Mye sur om ettermiddagen.
Vet ikke, de avsluttet undersøkelsen om reflux fordi det var ikke nok sure oppstøt og lav pH. Men håper det er tenner denne gangen
 
Vet ikke, de avsluttet undersøkelsen om reflux fordi det var ikke nok sure oppstøt og lav pH. Men håper det er tenner denne gangen

Sa de hva det ellers kunne være da?

Det kan hende. I månedsvis har det vært tenner på vei her. Den ene har ikke kommet skikkelig opp før den neste bryter igjennom. Nå er to fortenner samtidig på vei opp. Tror det plager min litt.
 
Sa de hva det ellers kunne være da?

Det kan hende. I månedsvis har det vært tenner på vei her. Den ene har ikke kommet skikkelig opp før den neste bryter igjennom. Nå er to fortenner samtidig på vei opp. Tror det plager min litt.
Nei fikk bare råd om å prøve melkefritt. Var hos refleksolog i dag, så spennende å se om den kan hjelpe
 
Tar hun seg til øre kan det være ørebetennelse... Varer ikke en hel måned da, heldigvis.
 
Back
Topp