Noen flere som har testet positivt?

Testet positivt i går, og fikk litt hakeslepp da dette var langt fra planlagt :) har foreløpig termin 9. januar. Sambo vet ingenting ennå, da han er på jobb. Og vurderer faktisk å vente med å si noe til han kommet hjem i midten av mai:D
Spennende om du klarer å vente, sikkert mer stas enn å si det over telefonen ;)
 
Har tenkt litt på en ting, jeg hadde førte dag i siste mens 1. april, mest sannsynlig eggløsning 15 eller 16 april, utifra min normale syklus. Hadde sex den 15 april og den 21 april. Det er vel da mest sannsynlig at det er den 15 april som gjorde at jeg ble gravid? det er vel ikke mulig å bli gravid 5-6 dager etter EL og i tillegg teste positivt 5 dager etter det?
Og har det noe å si i forhold til hvor langt jeg er på vei?

Merker at jeg har tenkt med helt grønn i hodet her nå, og kommer ikke til å få sove før jeg har fått et svar :facepalm::laughing002
 
Har tenkt litt på en ting, jeg hadde førte dag i siste mens 1. april, mest sannsynlig eggløsning 15 eller 16 april, utifra min normale syklus. Hadde sex den 15 april og den 21 april. Det er vel da mest sannsynlig at det er den 15 april som gjorde at jeg ble gravid? det er vel ikke mulig å bli gravid 5-6 dager etter EL og i tillegg teste positivt 5 dager etter det?
Og har det noe å si i forhold til hvor langt jeg er på vei?

Merker at jeg har tenkt med helt grønn i hodet her nå, og kommer ikke til å få sove før jeg har fått et svar :facepalm::laughing002
Ganske sikker på at man ikke får positiv graviditetstest 5 dager etter EL, så du kan sikkert gå ut fra første datoen :) Lege og jordmor regner vanligvis termin ut fra når første dag i syklus var, og den beholder man fram til OUL.
 
Ganske sikker på at man ikke får positiv graviditetstest 5 dager etter EL, så du kan sikkert gå ut fra første datoen :) Lege og jordmor regner vanligvis termin ut fra når første dag i syklus var, og den beholder man fram til OUL.

Takk for svar :) Da blir det spennende og se :)
 
Testet positivt i går, og fikk litt hakeslepp da dette var langt fra planlagt :) har foreløpig termin 9. januar. Sambo vet ingenting ennå, da han er på jobb. Og vurderer faktisk å vente med å si noe til han kommet hjem i midten av mai:D
Gratulerer [emoji323]
 
7D0EB453-03C5-4770-BE48-20B60E3E7681.jpeg Hei :) Jeg har en sønn på 7 mnd og to barn på 10 år, gutt og jente. Vi prøvde i 2 år og få minstemann. Men nå er jeg da blitt gravid igjen, og har termin 5 Januar :) Flere som får to tette her? Jeg er litt i sjokk at det gikk så fort.
 
Jeg testet positivt i dag tidlig. Kom som en stor overaskelse, da jeg sluttet på p-piller for bare en mnd siden, og trodde jeg hadde mensen akkurat. Det må ha vært festeblødning, for i dag fikk jeg to positive tester[emoji28]Helt sprøtt og ufattelig. Kommer nok til å teste de neste dagene også! IMG_4723.JPG
 
Vis vedlegget 255674 Hei :) Jeg har en sønn på 7 mnd og to barn på 10 år, gutt og jente. Vi prøvde i 2 år og få minstemann. Men nå er jeg da blitt gravid igjen, og har termin 5 Januar :) Flere som får to tette her? Jeg er litt i sjokk at det gikk så fort.

Tror vi var i oktober2017 forumet sammen?[emoji4]
 
Gratulerer så mye til deg også ❤️ Dette blir spennende :) Jeg har permisjon nå og skal ut i jobb i Juni, så blir litt spesielt å gå i permisjon igjen om noen mnd :)
Takk :) Jeg blir hjemme helt til neste kommer, så kan ikke klage. Minste begynner ikke i barnehage før til neste høst...
 
IMG_0425.JPG
Jeg fikk disse i morges [emoji173]️
 
Gratulerer så mye![emoji173][emoji7]

Tusen takk [emoji173]️ livredd, men samtidig veldig glad! Bare håper dette blir en terminspire og ikke ender med nok en SA [emoji17]
 
Hei [emoji4]

Foreløpig termin 04.01.19 [emoji7] Har to gutter fra før, ene med ivf hjelp - så dette ble en stor og meget gledelig overraskelse [emoji173]️
IMG_0354.JPG
 
Back
Topp