Noen flere som har testet positivt?

stiina

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
I dag testet jeg positivt:smiley-angelic003 Testet tidlig så er bare 3+2 med termin 4.januar:rabbit
Noen flere??
 
Last edited:
I dag testet jeg positivt:smiley-angelic003 Testet tidlig så er bare 3+2 med termin 4.januar:rabbit
Noen flere??
Testet i går :) 3+3 i dag, og termin 3.januar :Heartpink
Håper spirene våre holder seg trygt i magehulene våre!
 
Testet positivt, 3+5 i dag. Termin 1.januar hvis dette holder! IKM i morgen og håper virkelig det blir IKM!!
 
Gratulerer så mye med positive tester og å være de første i 2019 ❤️ håper spirene blir der helt til de er klare for å komme ut som søte babyer!
 
Testet positivt i dag:) Svakt men tydelig rosa strek. Termin 2 januar hvis dette går veien. Vi har litt utfordringer som gjør at positiv test ikke nødvendigvis betyr at det blir baby men vi krysser fingre:D Gratulerer til alle andre med positiv:)
 
Testet positivt i dag:) Svakt men tydelig rosa strek. Termin 2 januar hvis dette går veien. Vi har litt utfordringer som gjør at positiv test ikke nødvendigvis betyr at det blir baby men vi krysser fingre:D Gratulerer til alle andre med positiv:)

Gratulerer! Krysser fingrene for oss alle [emoji4]
 
Fikk bekreftet graviditet med digital idag. Termin 1. januar basert på el, 30. desember beregnet ut fra forrige mens. Men testet etter el og vet når den var, så velger å henge her

Er forøvrig foreløpig litt avventende siden jeg opplevde en MA i november, men krysser alt jeg har for oss alle sammen her!
 
Gratulerer så mye, og velkommen inn som førstemann i helt ny termingruppe. I ett nytt år! Så stas!

Takk[emoji4] Det blir spennede, spesieøt siden har ei lita jente som er 6 mnd så blir litt å holde på med[emoji28]
 
Back
Topp