Noen flere som gruer seg til å fortelle arbeidsgiver?

Celine1993

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei.:rolleyes:

Noen flere som gruer seg til å fortelle arbeidsgiver?
Jobber på en arbeidsplass der jeg må ganske raskt over på svangerskapspenger og gruer meg til å fortelle det til sjefen. Han er veldig spesiell og har taklet andre gravide før meg dårlig..
Så spent på å skulle fortelle dette på mandag!:depressed:
 
Jeg gruer meg også, har ikke noe dårlig erfaring fra min leder som deg, men vet ikke hvorfor jeg gruer meg egentlig!
 
Pga nedkuttinger i kommunen får jeg ikke fortsette i vikariatet mitt. Dvs at jeg mest sannsynlig er over 3 mnd på vei når jeg er på nytt intervju, og at jeg trolig burde fortelle om graviditeten før jeg starter på jobb til høsten. Tidenes førsteinntrykk... :banghead: så ja, gruer meg til å fortelle framtidige arbeidsgiver!
 
Jeg fortalte det til min arbeidsgiver 4+6, av ulike årsaker. Det gikk helt fint. :)
 
Jeg fortalte ifm jobbskifte internt, ca 5+5 var jeg da. Fortalte fordi tidligere har vi måttet inn på riksen flere ganger, greit for han å være forberedt. Syns det gikk veldig fint, og gruet meg ikke til å si det. Nå har han riktignok visst om problemene vi har hatt før da.
 
Ja, vi har hatt litt trøbbel den siste tiden, så ser ikke for meg at det blir godt mottat
 
jeg fortalte det i går 11+1, siden jeg måtte ringe å si at jeg ble sen (satt å spydde i bilen utenfor en butikk).
Hun tok det kjempe fin å ble gla på mine vegner å gratulerte å ville klemme, så kom hun på korona :laughing002

hadde egentlig ikke planer om å si noe før jeg var 12 uker, og egentlig rett før sommerferien (juli)
 
Jeg har fortalt det til sjefen der jeg jobber nå. Gruer meg mer til å fortelle det til opplæringskontoret og den nye læreplassen. Er 20 uker når jeg starter i ny jobb..
 
Jeg fortalte det til sjefen tidlig denne uken. Gikk veldig fint. Nå vet alle på jobben det også. Vi er en liten gjeng så syns det er greit at alle vet tidlig :happy:
 
Gikk fint å si det til min arbeidsgiver også! Gruet meg veldig men han tok det overraskende bra.. Skal ut i 80% svangerskapspenger fra uken av og jobbe 20%:rolleyes:
 
Da har min sjef fått vite det. Svigerfamilien fikk vite i går, så nå gjenstår bare mine egne. :dead: er 13+5 i dag
 
Eg skal si d neste fredag. Skal på tul før eg begynner på jobb:D
 
Da har min sjef fått vite det. Svigerfamilien fikk vite i går, så nå gjenstår bare mine egne. :dead: er 13+5 i dag
Hvordan tok svigers det? Var det ikke du som grudde deg til å fortelle de det?:nailbiting:
Er selv 13+0 i dag og har ikke fortalt noen enda, blir nok til neste helg:) 13+5 høres sååå mye lengre ut:playful:
 
Eg fikk min mann til å si det når eg ikkje var der :hilarious: hun var allerede mistenkt det, men allikevel litt sjokkert. Ikke i gratulasjonshumør akkurat, men dagen etter var det synka litt mer inn å hun sa ingenting frekt til meg vertfall :woot:
 
Back
Topp