Noen fler med babyer som sover lite på dagtid?

Bamsemor

Gravid for første gang :)
Snuppa her i huset sover to dupper på en halv time hver, altså sover hun en time iløpet av dagen. Uansett om jeg fir henne mat rett før hun legger seg, triller tur osv så våkner hun etter nøyaktig en halv time. Men hun har gode netter på 12-13 timer og gir ikke tegn på at hun er trøtt og misfornøyd, så da er det vel greit. Men syns det virker lite mot for mange andre. Hun blir 8 måneder neste helg.
 
Min første var akkurat lik! Nå sover lille som regel 2-3 timer i strekk én gang om dagen, ikke mer. Men hvis det er en ørliten forandring i det som skjer hos oss, blir det kun en halv-1 time den dagen... Bra soving på natt her også. Sånn er vel bare noen. Men er jo kjedelig når andres babyer sover 2×2 timer osv!
 
Her soves det 2 x 20-30 minutter, vært slik siden hun var rundt 5 mnd eller noe. Sover godt på natt, så er veldig fornøyd med søvn generelt, selv om litt lengre dupper på dagen også hadde vært helt OK ;)
 
Her er det mye oppvåkning på natten for tiden og to dupper på dagen. Ofte 8-10 og så en dupp på 30-60 min i 12-13 tiden. Andre ganger bare 1 time første dupp og 30-40 min på den andre!
 
Min gutt på 8 mnd sover 1-2 timer på morgenen.. Også sover han 1 time rundt kl 11. Også sover han 30min-1time ca kl 15.
 
Her har det alltid vært lite soving på dagtid syns jeg. Hun har 2 eller 3 dupper på dagtid. Som regel varer de bare 30-40 min, noen ganger rundt en time. Om natten sover hun rundt 12 timer, men er et par oppvåkninger som regel..
 
Last edited:
Her er lillegull 9mnd og sover 2-3 dupper på ca.1t på hver dupp ;) legger seg mellom 18-19 på kvelden og sover 12t :)
 
Back
Topp