Noen eldre her?

Gimpus

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Hei. Jeg er gravid med nr 3. Er 36 år og kjæresten er 10 år eldre.

He, he, litt av en overskrift! :-)

38 år, mannen 41 og vi venter nr 3. Leste litt på forumet "gravid i moden alder" og konkluderte med at jeg var altfor ung til å høre til der. Så da er jeg vel heller gammel her :-)

Jeg blir 36 i august og han blir 28 :)
Venter min nr 3 og sambo sin nr 2 :)

Blir 38 år i sommer og mannen min blir 33 år og jeg venter mitt 3. barn og han sitt 1. barn ❤️ men vi kategoriserer oss ikke som eldre ;):P er unge til sinns men voksne :D ;)

Føler meg heller ikke gammel/moden! Da tenker jeg mer på 40+ he, he.

Men jeg tenker at under 25 er ung mor, 25-35 er "normalt" og at 40+ er modent.

Nei,gammel er jeg vel ikke,men jeg føler meg jo steingammel i forhold til de som er 19-20 og venter sine tredje og slik :p
Jeg er 27 og tvillingene blir mine første (og eneste),og mannen er 41 og de blir hans 4 og 5. Dog 16 år siden sist han fikk da.. :)

Hehe. Mente ikke at jeg er gammel Er bare dårlig til å formulere meg og hører ikke til i unge mødre-kategorien heller

Er 31 år og kjempeung Mannen er 5 år eldre, og vi venter nr tre som blir en liten attpåklatt

Vi er 36 begge 2, mitt 3. og hans første. Må innrømme at jeg kjenner meg for gammel til å gå gravid, men tror det henger sammen med at mine 2 er så store, 8 og 10, og at jeg var innstilt på at jeg nok ikke ville få fler.

Vi er 36 begge 2, mitt 3. og hans første. Må innrømme at jeg kjenner meg for gammel til å gå gravid, men tror det henger sammen med at mine 2 er så store, 8 og 10, og at jeg var innstilt på at jeg nok ikke ville få fler.
Haha, hva skal jeg si da? Hihi :D 37 år og barn på 18 og 19 fra før ;) men, jeg føler meg yngre nå enn når jeg var 28... Har mer med livssituasjon enn alder og gjøre trur jeg... :)

Haha, hva skal jeg si da? Hihi :D 37 år og barn på 18 og 19 fra før ;) men, jeg føler meg yngre nå enn når jeg var 28... Har mer med livssituasjon enn alder og gjøre trur jeg... :)
Rart det der, føler meg ung ellers, på jobb f eks. Håper det går over. Har en kusine som var i akkurat samme situasjon for 2 år siden, og hun kjente også på det tidvis i svangerskapet, men at det helt forsvant etter fødselen heldigvis :)

Sniker fra september (termin 1.sept) - 35 år, samboer blir 34, venter vårt første. Veldig usikker på om jeg har lyst på en til. Jeg ser jo at jeg er etablert, har leilighet og fast jobb, men føler meg gammel? - nope!

Back
Topp