Noen av de små som kryper enda?

Ikke krabbing helt enda, men øver på å stå på alle fire!;) Skyver seg bakover, ruller og åler seg rundt i ring, så han kommer seg jo dit han skal iallefall! (Til mammas fortvilelse noen ganger, veldig interessant med dvd, get boks og ledninger! Hvordan blir dette når han begynner å krabbe tro! :D)
Samme her

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Kryper å reiser seg ;) har gjort d i ca to- tre uker.. Tidlig ut...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kryper ikke akkurat, men drar seg fremover.. Setter seg opp (begynte for alvor idag å gjøre det uten hjelp, det å sitte har han derimot kunnet en liten stund) , øver på å stå på alle fire gjør han å, snur seg begge veier og går når noen holder ham i hendene(gjort en ukes tid), har også gått rundt en kasse, reiser seg opp også hvs han har noe å dra seg opp etter (begynte i går da jeg i en forglemmelse hadde slengt fra meg eia a eske m kaffi i ganga, og vips så var han derute og fikk tak og reiste seg opp. Men før jeg fikk sukk for meg datt han boms i gulvet, men flytta kassa bort på lekematta , bort m lekene og jaggu prøvde han ikke igjen og igjen, tok seg ei halv runde rundt kassa også mens han holdt seg fast, og dro seg opp sånn att han lå oppå der) men han er ustø enda, og mister fort balasen, da blir det litt hyling, i det han treffer gulvet, men det er fort glemt, heldigvis er d ikke så langt ned

Hjelp, synes d går litt for fort....

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Her har hun ålet seg både frem og tilbake egentlig helt fra hun var nyfødt, spesielt i søvne.. Og når hun begynte å snu seg rundt da hun var ca. 4,5 mnd rulla hun bare dit hun ville.
Da hun var ca. 6 mnd begynte hun å krabbe og nå siste uka har hun begynt å stå mens hun holder seg fast. Er nå 7,5 mnd.
Blitt så stor! Ikke noe liten baby lengre syns jeg :)
 
Ja de vokser til våre små , her har vi såvidt begynt å sikre huset

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Tok sine to første krabbe steg idag :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her har han krabbet i ca en uke. Men skal han komme seg fort fram så åler han seg. For det har han gjort en stund så d går fort frammover.
Legger ved dette da han røyste seg opp i går ved støvsugern.. han skulle hjelpe mamman^^
 

Vedlegg

  • 1397221960819.jpg
    1397221960819.jpg
    94 KB · Visninger: 19
Back
Topp