Noen av de små som kryper enda?

MiaDenPia

Elsker forumet
Mini her øver for livet har ålt/dradd seg rundt på gulvet ett par dager, men nå er det opp på alle fire i mellom å

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Ikke her. Hun dytter seg bakover på magen, men det er det. Har "satt seg fast" i krabbestilling i sprinkelsenga (hodet i hjørnet, på knæra) et par ganger, men veit ikke hva hu skal gjøre for å komme seg ut igjen. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min jente prøver. Hun øver hele tiden. Hun kommer seg rundt på rommet:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
ikke enda.. hun drar seg rundt i ring i en rasende fart og skyver seg bakover, men kommer seg enda ikke frem... Men det kommer nok tidsnok..:D
 
Kom inn på soverommet i går kveld, og hvem andre enn en lys våken mini, som prøvde å dra seg så fort det lot seg gjøre opp til hode enden av senga, satte meg ned på gulvet foran hode gjerdet, da jeg plutselig ser att kant beskytteren på sprinkelsenga rører seg og vips er den dradd ned og ett stort glis dukker opp mellom sprinklene , tror han holdt på i 15 minutter

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Kom inn på soverommet i går kveld, og hvem andre enn en lys våken mini, som prøvde å dra seg så fort det lot seg gjøre opp til hode enden av senga, satte meg ned på gulvet foran hode gjerdet, da jeg plutselig ser att kant beskytteren på sprinkelsenga rører seg og vips er den dradd ned og ett stort glis dukker opp mellom sprinklene , tror han holdt på i 15 minutter

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Et godt tips: babysafe sovepose. Da klarer de ikke å styre så fælt i senga, og mister ikke dyna heller:)
 
Lillegutt åler seg forover, drar seg rundt i ring, og dytter seg bakover. Veldig gøy å se på:)
 
Her prøver hun veldig hardt og blir så frustrert når hun ikke får det til. Jeg håper hun snart får det til så hun slipper å kave sånn:)

Dere som har barn som kryper bruker dere noe antiskli strømpebukser/sokker eller noe annet lurt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her prøver hun veldig hardt og blir så frustrert når hun ikke får det til. Jeg håper hun snart får det til så hun slipper å kave sånn:)

Dere som har barn som kryper bruker dere noe antiskli strømpebukser/sokker eller noe annet lurt?


Sent from my iPhone using BV Forum
Bruker strømpebukse med antiskli på knær og føtter:) helt supre


Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*
 
Bruker strømpebukse med antiskli på knær og føtter:) helt supre


Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Jeg har akkurat funnet antiskli strømpebukse i str 62! Hun er ikke verdens største så de jeg har kjøpt tidligere har vært så stor at foten blir for stor og sntisklien som skulle være på knærne har kommet alle andre steder enn ser de skal:D så nå er jeg spent på om det gir utslag med en som passer!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp, han startet å åle rundt da han var ca seks mnd, og når han passerte 7,5 mnd så kryper han, og reiser seg opp der han har mulighet.. Skal jaggu meg si àt babytia denne gangen gikk en smule fort...! Mn morro, ja :) håper han drøyer en god stund før han går, da han ikke skjønner hva som er farlig ho ikke enda...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Mi åler seg bakover, kommer seg rundt med ikke fremover enda. Løfter seg opp i krabbestilling. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her begynte hun å krabbe da hun var 6 mnd :) kjempe morsomt å se på! Hun har jo ganske god fart også :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her åler vi bare, men reiser seg opp til krabbestilling! :)
Og har også begynt å klatre, til mammas stor fortvilelse for ho har ikke så veldig bra balanse akkurat! :S
 
Ingen krypinn, han åler og drar seg framover bare :) men det blir nok snart, han blir meget irritert og hyler i frustrasjon fordi det ikke går fort nok :p haha!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke krabbing helt enda, men øver på å stå på alle fire!;) Skyver seg bakover, ruller og åler seg rundt i ring, så han kommer seg jo dit han skal iallefall! (Til mammas fortvilelse noen ganger, veldig interessant med dvd, get boks og ledninger! Hvordan blir dette når han begynner å krabbe tro! :D)
 
Åler bare, kommer seg opp i krabbestilling å kan stå slik ganske lenge, når hun prøver å krabbe ramler hun bare :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp