Noen andre som trener?

amazon.com har mange på engelsk, men jeg tror det skal finnes på norsk også. Jeg husker ikke hva alle mine heter, må rydde dem fram først, men denne er favoritten min blant de jeg har: http://www.amazon.com/PRENATAL-FITNESS-FIX-Erin-OBrien/dp/B000I2J6K0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1420747761&sr=8-1&keywords=prenatal fitness fix

Du finner sikkert mye på youtube også.

spennende :) skal se hva jeg finner :) born nemli på en plass der det ikke finnes treningsenter og pt, så hær må man tilegne seg treningskunskap på andre måter :)

spennende :) skal se hva jeg finner :) born nemli på en plass der det ikke finnes treningsenter og pt, så hær må man tilegne seg treningskunskap på andre måter :)
Det var slik jeg begynte med treningsfilmer også. Jeg pendlet mye, og bodde korte perioder på steder uten treningssenter. Det endte med at jeg likte filmene veldig godt, jeg synes det er en helt fin måte å trene på.:) Ikke minst praktisk med noe man kan gjøre hjemme uten å ha barnevakt.:)

Det var slik jeg begynte med treningsfilmer også. Jeg pendlet mye, og bodde korte perioder på steder uten treningssenter. Det endte med at jeg likte filmene veldig godt, jeg synes det er en helt fin måte å trene på.:) Ikke minst praktisk med noe man kan gjøre hjemme uten å ha barnevakt.:)
jeg skal virkeli prøve dem ut :) er litt godt å kunne trene på kvelden etter at barna har lagt seg :)

Back
Topp