Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som regel funker det på meg og, men merker på jobb at det ikke hjelper så mye ute nå og da tør jeg ikke ta en joggetur da det er stor sjanse for at jeg spyr så fort jeg har starta men en dag jeg er "mindre" kvalm skal jeg prøve meger kun frisk luft og vann som hjelper mot kvalme å hodepine for meg, så da er det godt å komme ut men skjønner godty du er slått ut, er ikke noe gøy å være kvalm hele dagen men du kommer nåkk sterkere tilbake
Jeg har vært så utrolig sløv de siste månedene, at jeg ikke helt vet om jeg kan si at jeg trener så mye lengre. Har store planer om å skjerpe meg nå. Var hos gynekolog i dag, som sterkt oppfordret meg til å prioritere litt trening. Tror hun kan ha rett i at det kan hjelpe på stressnivået mitt, så da er det vel bare å sette i gang. Jeg svømmer, trener poweryoga og litt lett styrketrening. Har i tillegg flere treningsfilmer for gravide, så jeg får vel finne fram dem igjen.
amazon.com har mange på engelsk, men jeg tror det skal finnes på norsk også. Jeg husker ikke hva alle mine heter, må rydde dem fram først, men denne er favoritten min blant de jeg har: http://www.amazon.com/PRENATAL-FITNESS-FIX-Erin-OBrien/dp/B000I2J6K0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1420747761&sr=8-1&keywords=prenatal fitness fixtreningsfilmer for gravide høres spennende ut hva heter di? å hvor kan man få kjøpt dem?