Noen andre som trener?

Jeg trener :) de dagene jeg orker vel og merke ;) elipsemaskin istedefor mølle, og styrketrening :) dropper knebøy og markløft bare ;) går bra det :)

Trener 2 ganger i uka med PT. Pga et trøblete kne så gjør jeg ikke markløft, beinpress eller knebøy nå.
I følge PT så er det ikke noe problem med markløft nå før magemusklene deler seg. Men kommer nok til å kjøre strakmarks markløft fremover for sikkerhets skyld :-)

Her har det bare blitt turer. Har hatt mye murringer og det har tidvis vært noe ubehagelig.. Stølhet nedover låret fikk jeg også ved å kjøre på. Regner med jeg er tilbake på trening i et noe roligere tempo etterhvert :-)

Har trent en gang i uken i det siste men planen er å få til to. Kondisjon på Ellipse, ro eller mølle og noen enkle styrkeøvelser, spesielt for bekken :-)

Jeg har hatt treningspause så lenge at usikker på om jeg går under ' vant til å trene'. Har begynt igjen nå, men synes det er vanskelig å vite hva som er lurt og hva jeg ikke kan- spesielt ift kondistrening. Ser rådene er litt forskjellige ift om man pleier å trene eller ei. Liker godt å løpe intervaller, men ser råd om å ikke overstige 75%av maxpuls og unngå overoppheting.

Ja trener, men har ikke peiling på hva man kan løfte osv når man er gravid? Noen av dere som vet kanskje? Har hatt MA før så redd får å gjøre noe galt... Hvorfor ikke knebøy og markløft?:)

Jeg dropper knebøy, markløft og mølleløping Pga bekkenet, ble sykemeldt allerede i uke 17 forrige gang. Så vil forebygge det så godt jeg kan! Vil jobbe så lenge som mulig :)

Hvis du ikke har noe plager er det bare å kjøre på ;)

Sjekk feks ut Silje Mariela, "strykedronning" gravid og løfter mark som bare det :)

så gøy å se at det er flere som trener og at det trenes så forskjellig :) Har egentli ikke tengt på bekkenøvelser som trening, da dette er blitt en del av værdagen. håper virkeli at jeg klarer å holde ut med trening til siste slutt :)

Planen er å trene, men er foreløpig slått ut av kvalmen.. Veldig glad i å løpe :) og holder egentlig på med en idrett som går under kontaktsport, så må ta pause fra den..

er kun frisk luft og vann som hjelper mot kvalme å hodepine for meg, så da er det godt å komme ut :) men skjønner godty du er slått ut, er ikke noe gøy å være kvalm hele dagen :( men du kommer nåkk sterkere tilbake :)

Jeg har vært så utrolig sløv de siste månedene, at jeg ikke helt vet om jeg kan si at jeg trener så mye lengre. Har store planer om å skjerpe meg nå. Var hos gynekolog i dag, som sterkt oppfordret meg til å prioritere litt trening. Tror hun kan ha rett i at det kan hjelpe på stressnivået mitt, så da er det vel bare å sette i gang.:) Jeg svømmer, trener poweryoga og litt lett styrketrening. Har i tillegg flere treningsfilmer for gravide, så jeg får vel finne fram dem igjen.:)

er kun frisk luft og vann som hjelper mot kvalme å hodepine for meg, så da er det godt å komme ut :) men skjønner godty du er slått ut, er ikke noe gøy å være kvalm hele dagen :( men du kommer nåkk sterkere tilbake :)
Som regel funker det på meg og, men merker på jobb at det ikke hjelper så mye ute nå :( og da tør jeg ikke ta en joggetur da det er stor sjanse for at jeg spyr så fort jeg har starta :p men en dag jeg er "mindre" kvalm skal jeg prøve meg :)

Jeg har vært så utrolig sløv de siste månedene, at jeg ikke helt vet om jeg kan si at jeg trener så mye lengre. Har store planer om å skjerpe meg nå. Var hos gynekolog i dag, som sterkt oppfordret meg til å prioritere litt trening. Tror hun kan ha rett i at det kan hjelpe på stressnivået mitt, så da er det vel bare å sette i gang.:) Jeg svømmer, trener poweryoga og litt lett styrketrening. Har i tillegg flere treningsfilmer for gravide, så jeg får vel finne fram dem igjen.:)

treningsfilmer for gravide høres spennende ut :) hva heter di? å hvor kan man få kjøpt dem?

Trener på sats, håper på å kunne fortsette med dette i svangerskapet. Fikk bekkenløsning sist rundt uke 10 og sleit veldig, håper på å slippe det denne gangen!

PT 2 ganger i uka og så er jeg danseinstruktør så prøver å gå ut for å danse en gang i uka.

treningsfilmer for gravide høres spennende ut :) hva heter di? å hvor kan man få kjøpt dem?
amazon.com har mange på engelsk, men jeg tror det skal finnes på norsk også. Jeg husker ikke hva alle mine heter, må rydde dem fram først, men denne er favoritten min blant de jeg har: http://www.amazon.com/PRENATAL-FITNESS-FIX-Erin-OBrien/dp/B000I2J6K0/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1420747761&sr=8-1&keywords=prenatal fitness fix

Du finner sikkert mye på youtube også.

Trener egentlig 3 ganger i uka.. Men nå eier jeg ikke energi! Håper å få fortsatt med treninga når jeg bikker 12 uker

Back
Topp