Noen andre som ser på LOST?

FjärilMamma

Betatt av forumet
Altså, jeg har aldri sett en eneste episode av tv-serien LOST. Vet ikke om det var fordi mamma "nektet" meg å se serien fordi den var for skummel :dance018

Eller om jeg aldri var interessert.
Men NÅ ser jeg det fra start!
Er det noen andre som ser det, eller har sett det? :smiley-bounce012
 
Sett litt av den når den gikk, å prøvd igjen for noen år siden, men det blir så saaabla forvirrende at jeg faller av :hilarious:
 
Så den når den gikk første gangen ja, likte den godt. Husker den var veldig forvirrende, og annerledes enn alle andre serier da. Nå er det jo flere serier som er bygget opp på samme måte, hvor vi seere ikke får vite alt.
 
Binga store deler av den her på det siste, jeg hadde nemlig heller ikke sett noe av den.
Tror vi er på sesong 5 eller deromkring, men jeg har faldt av litt nå, likte de første sesongene best!
 
Åh, lost er det lenge siden jeg har sett på! Ga opp til slutt da jeg bare syns det ble aaaaaltfor dumt :hilarious:
 
Vi så hele serien for noen år siden. Til slutt gikk det bare en faen i oss for å se ferdig. :hilarious:
 
Sett alt, men syns fortsatt at etter sesong en falt kvaliteten, ser for meg det har med at frustrerte fruer kom samtidig og ble en solid hit..:happy: Hvis du skal se en serie og ikke har sett frustrerte fruer så anbefales den altså!:angelic:
 
Sett alt, men syns fortsatt at etter sesong en falt kvaliteten, ser for meg det har med at frustrerte fruer kom samtidig og ble en solid hit..:happy: Hvis du skal se en serie og ikke har sett frustrerte fruer så anbefales den altså!:angelic:
Den så jeg for ikke så lenge siden faktisk! Hadde ikke sett noe av den heller :woot:
 
Back
Topp