Noen andre som planlegger å prøve til høsten?

Tjah, skal prøve etter sommeren antar jeg. På nr5. Nr4 blir ett år i juli, har ikke fått syklus tilbake, og vi må ha ivf, så haster liksom ikke å begynne heller, for blir uansett ikke aktuelt før august ish.
Eneste som er, er at jeg må trappe ned ammingen snart, for når vi skal ha innsett kan jeg ikke amme mer enn 2x per dag. Må vel også snart sette i gang tiltak for å få syklus tilbake om det ikke skjer noe selv..
Oi, hvorfor kan man ikke amme mer enn to ganger til dagen?

Oi, hvorfor kan man ikke amme mer enn to ganger til dagen?

Var den beskjeden jeg fikk på St. Olavs. Men, inntil nylig (og på flere andre klinikker) var beskjeden at man måtte kutte amming helt. Nå er det greit med "litt amming", siden "litt amming er ikke bevist å redusere fertiliteten". Men da jeg forhørte meg rundt sist så var "3-4 ganger per dag" tydeligvis mye amming. :p 2 ganger var innafor.

Om man må ha styrt syklus, må man derimot kutte amming helt, for da inntar man jo hormoner som man ikke vil at barnet skal få via melken. :p

Er i tenkeboksen på kaaaanskje baby nr 3:oops: Jeg som aldri skulle ha biologisk barn…

Men det passer liksom aldri, og så er det skummelt å endre på det som funker.
Så jeg legger igjen et spor her, så får vi se hvordan ståa er når høsten nærmer seg.

Jeg hadde termin i oktober 2021 (kom i slutten av september) med første og har april baby nå fra 2023, så hvorfor ikke sommerbaby 2025..? Det er vel det det blir om man unnfanget mellom sept-des?
Vi får se, vi får se.

Ja, eller høst og høst. Vi prøver igjen fra slutten på juli/start august etter senabort nå i uke 18+0.
Har lange sykluser så det skal vel bli omtrent å vente en syklus.
Men gruer meg… Hadde en MA juni 23 og en nå i april. Babyen levde til 18+0 men stoppet å vokse i uke 15 :(

Skal få ekstra oppfølging på sykehuset. Var lovet det nå sist også men fikk null å nada… så er ett annet sykehus som har lovet oss denne gang.

Back
Topp