Noen andre som har bestilt babypakken på life.no

Jeg har ikke fått noenting hvertfall:-(
 
Jeg registrerte meg nå,og fikk da opp melding om at de var tomme for vareprøver pga stor pågang,men at pakken vil bli sendt når de får inn nytt parti i løpet av januar.
Får se om det dukker opp noe,da:)
 
Ah, ok:) Takk for at du ga oss andre beskjed;-)
 
åkei, nei eg ha heller ikje fått noe enda...
 
Har bestilt for lenge siden. Har ikke fått no pakke
 
Sendte de en Mail jeg. Spent på hva de svarer :)
 
Jeg bestilte den for ganske så mange uker siden, har termin i morra, og fortsatt ikke mottatt noe pakke fra life.
 
Noen som har fått noe nå? :)

Ser det er tatt vekk fra nettsiden - finner ikke sjemaet igjen der..?
 
Noen som har fått noe nå? :)

Ser det er tatt vekk fra nettsiden - finner ikke sjemaet igjen der..?

Oi, er det fortsatt noen som mangler og få babypakken? For noe møkk :director
 
Jeg fikk min i går...bestillte da jeg var fire måneder på vei så hadde glemt den. Fikk gravidbladet babysrøm, jerntabletter, såpe, olje, bodyloyion fra weleda, d-vitamindråper, prøve på holle risgrøt og en del brosjyrer.
 
Haha, da får jeg sikkert min pakke når neste unge er på vei:p
 
Oh, da er det håp :) bestilte vel før jul og sto det skulle bli sendt ut i januar :)
Er tross alt mars nå...

Noen som har link til sjemaet? :)
 
Oh, da er det håp :) bestilte vel før jul og sto det skulle bli sendt ut i januar :)
Er tross alt mars nå...

Noen som har link til sjemaet? :)

Jeg husker ikke hvor jeg bestillte..hardu sett på life.no?
 
Ja har sett der - men finner ikke noe baby pakke. Var der eg bestilte, men måtte google opp sjemaet. Nå kommer det ikke opp når det googles.
 
Kanskje de har innsett at de ikke klarer å følge det opp og har gitt opp hele greia :p Den var jo helt elendig!! :( Er jo ingen som får det samme i pakken.
 
haha, idag kom pakken min fra Life!
Hadde helt glemt av at jeg hadde bestilt den :p Men masse fine greier i den da :D D-dråper, jerntabletter, grøtprøve og hudprodukter! :) Den hudkremen var helt herlig, skal kjøpe den til meg selv og bruke som håndkrem! Blir for mye parfyme i den for snuppa ;)
 
haha, idag kom pakken min fra Life!
Hadde helt glemt av at jeg hadde bestilt den :p Men masse fine greier i den da :D D-dråper, jerntabletter, grøtprøve og hudprodukter! :) Den hudkremen var helt herlig, skal kjøpe den til meg selv og bruke som håndkrem! Blir for mye parfyme i den for snuppa ;)

Varierer veldig de pakkene, skjønner jeg o_O:eek: Jeg fikk nesten ingenting oppi og et gammelt blad o_O
 
Back
Topp