Noen andre som har bestilt babypakken på life.no

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg tenkte og bestille den hvertfall :)
 
Takk for tipset, tror jeg skal ordne meg en sånn pakke selv :)
 
Jeg registrerte meg og sånn, men skjedde lissom ingenting? Fikk ikke mail el noe om at pakken var på vei? Fikk du?
 
Har registrert meg, men det skjedde ikke noe mer, nei...
 
Nei, samma opplevde jeg! Får vi se om vi får en pakke i posten da!
 
Nei skjedde ingenting, lurer på det samme. Kanskje det kommer i posten.
 
Ja, vi får nå se om vi får en pakke i posten. Husk og rop ut når dere har fått, da :D
 
Da har jeg kastet meg på og bestilt også ;)
Håper det kommer noe bra greier. Banditten min har litt tørr hud enkelte steder, og jeg selv har psoriasis, så et mirakelprodukt og to hadde vært kjekt å finne! :) Håper virkelig Asle slipper mine hudplager!! :(
 
Uff, det er jo ikke noe godt da :( Er du sterkt plaget av det? Håper han minsten slipper unna det! Har desvverre selv mye eksem i familien. Faren min var veldig plaget og blei ofte sykehusinnlagt pga han var ett stort åpent sår. Så han måtte ligge i sånn pose på sykehuset, ser nesten ut som ett telt(om noen skjønner hav jeg mener) Da han blei 40 fikk han beskjed om at legene ikke kunne hjelpe han, var ikke noe og få gjort med det. Da fik han tips om en kinesolog/homøopeut i lørenskog. Og med hennes hjelp er han nå helt eksemfri. Og vært det i over 10 år. Det er den samme dama som har hjulpet med med alle våre unger. Mathea (5 år) Hadde eksem under føttene som liten baby. Hu klødde og klødde, legene kunne ikke hjelpe oss vi prøvde all slags kremer. Var til en behandling og fikk en krem og naturmedisin av spray som skulle taes i munnen. Borte vekk var eksemet etter 3 dager :p Helt utrolig!

Neline er ett helt annet kapittel, hu hadde kiss/kidd. Skreik 20 timer i døgnet til hu var ett år. Vi prøvde manuell terpaeut, kiropraktor, leger.. ja alt, ingenting hjalp. Så dro vi til kinesologen. Hu hjalp! Endelig fikk vi hjelp. Neline hadde låsninger i kraniet, kjever, nakke, skuldre, øvre-, midtre- og nedre rygg og i hoftene. Pluss vann i ørene( hu brukte da ørelys på henne) Så om noen vil ha hennes info med nr kan dere bare sende meg en pm :)
 
Godt det er hjelp å få hvis man bare tør å prøve litt "alternative" metoder utenom norsk helsevesen :) Det virker som du har fått prøvd litt av hvert med dine søte små, dessverre :confused:
Var mye plaget med psoriasis tidligere (får utbrudd når jeg blir stressa eller det er mye følelser i sving, så da morfar døde bl.a, så jeg ikke ut), men nå har jeg bare litt på albuene, leggene og litt på hendene. Det eneste som er plagsomt er de 3 flekkene jeg har på hendene, for når temperaturen går mot null, så blir huden skjør og sprekker. Blir ikke no bedre av at man vasker hendene for hver minste ting hele dagen heller. Men men.. Når man har levd med det siden man var baby, så er man vant med litt svinn ;) Håper bare Asle går klar det, for det er ganske plagsomt! ..ikke er det særlig pent heller :eek: Tror jeg blir nødt til å lokke gemalen med på en sydentur for helsens skyld, selv om han hater varme ;)
 
Sjønte ikke hvor jeg liksom bestiller, hvordan gjorde dere det :p
 
Du bestiller på life.no der det står babypakke også må man registrere seg.
 
Godt det er hjelp å få hvis man bare tør å prøve litt "alternative" metoder utenom norsk helsevesen :) Det virker som du har fått prøvd litt av hvert med dine søte små, dessverre :confused:
Var mye plaget med psoriasis tidligere (får utbrudd når jeg blir stressa eller det er mye følelser i sving, så da morfar døde bl.a, så jeg ikke ut), men nå har jeg bare litt på albuene, leggene og litt på hendene. Det eneste som er plagsomt er de 3 flekkene jeg har på hendene, for når temperaturen går mot null, så blir huden skjør og sprekker. Blir ikke no bedre av at man vasker hendene for hver minste ting hele dagen heller. Men men.. Når man har levd med det siden man var baby, så er man vant med litt svinn ;) Håper bare Asle går klar det, for det er ganske plagsomt! ..ikke er det særlig pent heller :eek: Tror jeg blir nødt til å lokke gemalen med på en sydentur for helsens skyld, selv om han hater varme ;)

Uff, er så vondt når hendene sprekker :( Sliter med det samme selv nå som jeg har hatt ungene og hus alene i 6 uker, så da har jeg vasket mye. Så har blitt helt tørr på hendene. Og når jeg da f.eks skal bære en vedpose som er litt tung sprekker det der jeg er tørr, spesielt ved fingerfestene inne ved hånda! men kan tenke meg ditt er mye verre siden det vel blir litt tjukke "skorper" Ja, det hjelper jo med varme, så få han med deg til litt varmere strøk noen uker! Trist og høre at din morfar har gått bort :( Håper Asle slipper unna det :)
 
Åkei, då ha eg registrert meg...får sjå om det dokk opp nå i postn då :p
 
Uff, er så vondt når hendene sprekker :( Sliter med det samme selv nå som jeg har hatt ungene og hus alene i 6 uker, så da har jeg vasket mye. Så har blitt helt tørr på hendene. Og når jeg da f.eks skal bære en vedpose som er litt tung sprekker det der jeg er tørr, spesielt ved fingerfestene inne ved hånda! men kan tenke meg ditt er mye verre siden det vel blir litt tjukke "skorper" Ja, det hjelper jo med varme, så få han med deg til litt varmere strøk noen uker! Trist og høre at din morfar har gått bort :( Håper Asle slipper unna det :)

Det høres da mye verre ut at hendene dine sprekker ved fingerfestene! OUCH! :( Håndflatene er jo mye mer utsatt for alskens berøring og slikt. Huff! Da er det bedre å ha flekker på håndbaken, selv om to av dem er på knokene, så huden sprekker når jeg knytter hendene innimellom. Flekkene er ikke "skorpete" på hendene, der er huden tynn og rosa, nesten som litt hardt, stivt silkepapir (i mangel av en bedre forklaring). Det er no dritt med eksem uansett!
Det er forøvrig begynt å bli mange år siden morfar gikk bort, men takk for omtanken! :)
 
Ah, sånn ja! Trodde du hadde sånn med "skorper" på en måte! Joa, det svir en del når de sprekker, hvertfall når jeg skal vaske og sånn! Og blir jo en del bleiebytter og :rolleyes: he he! Okei, men uansett vondt og miste noen nære :( Min kjære farfar døde i fjor 5 desember! Bodde hos han og farmor fra jeg var 9-14 år på heltid! Så kjenner savnet godt. Og ellers vært der mye siden jeg blei født! De hadde 5 sønner og jeg som var første barnebarnet blei ei jente, så kan si jeg var litt bortskjemt :p Min kjære farmor lever ennå<3 Jeg er opprinnelig fra dk, flytta til norge i `99 opp til pappa. Han har bodd her siden `96. Så gleder meg veldig til dåpen da farmoren min og mange andre fra familien kommer :D
 
Trist å høre om farfaren din! :( Vil tro du merker savnet ekstra godt nå. Det første året er gjerne det hardeste med alle de spesielle merkedagene man skal gjennom for første gang uten den man savner. Etter det blir savnet spesielt sterkt rundt den tiden man mistet dem. Har hatt et svært nært forhold til besteforeldrene mine jeg også, og har som deg bodd hos dem på heltid for kortere perioder. Skjønner godt at du gleder deg til dåpen. Det er godt å få samlet de man er glad i innimellom! Spesielt når de bor så langt borte. :) Skjønt det blir litt hektisk rundt en slik begivenhet som dåpen er, og tiden går så altfor fort. Det fikk vi selv erfare for to uker siden da vi døpte Asle. Hadde en hel delegasjon fra østlandet over hit for helgen, men rakk knapt å hilse på dem før de dro igjen. Hektisk men fin helg! :) Håper dine blir ei stund før de drar igjen når de har så lang reisevei.
 
Er det noen som har fått denne pakken??? :anyone
 
Back
Topp