Noen andre som er giddaløse

Giddaløs selv uten kvalme. Trøttheten begynner også å lette... men er ikke mer tiltakslysten likevel. I dag har jeg i tillegg til å ha vært på jobb sett gamle episoder av GoT og vasket tre vinduer. Og vannet planter og ergret meg over masse jeg skulle ha gjort. Og hva gjør jeg? Joda, ligger på sofaen og hører på musikk og surfer på nett...

Jeg føler meg giddaløs, men jeg blir kvalm og uvel og svimmel hver gang jeg prøver å gjøre noe. Skal til gynekolog for svangerskapskontroll på mandag, og gjør regning med at jeg får litt justeringer i medisinene da

Giddaløs selv uten kvalme. Trøttheten begynner også å lette... men er ikke mer tiltakslysten likevel. I dag har jeg i tillegg til å ha vært på jobb sett gamle episoder av GoT og vasket tre vinduer. Og vannet planter og ergret meg over masse jeg skulle ha gjort. Og hva gjør jeg? Joda, ligger på sofaen og hører på musikk og surfer på nett...

Høres ut som meg hehe

Trøtt, kvalm og null energi. Er i permisjon med min sønn på 8 mnd så må bare holde ut så godt jeg kan. Må jo ta vare på han så kan ikke bare legge meg ned når jeg vilo_O

Du er min helt! Det er så vanvittig og ufattelig tøft og være tilstede mentalt for en på 8 måneder i full vigør når en ikke er gravid «bare» trett... men når du i tillegg er gravid. Sommeren 2016 var jeg 3 uker helt alene med eldstemann som da var 2 år i hele 3 uker, nøyaktig på datoen før jeg fødte nr 2. Han hadde i tillegg sluttet å hvile..... jeg var fullstendig og ytterlig et skipsvrak når jeg skulle føde!

Ja, veldig! Får heldigvis av og til noen drypp av virketrang, men det går rimelig fort over. :p Bruker også mye energi på storebror på 11 måneder. Travel herremann for tiden! Har begynt å jobbe igjen også, og det hjelper egentlig på for jeg har en stort sett rolig og stillesittende jobb foruten noen timer i uka med renholdsarbeid. Mer slitsomt å være hjemme 100%. :hilarious: Jobber ikke fulltid da.

Du er min helt! Det er så vanvittig og ufattelig tøft og være tilstede mentalt for en på 8 måneder i full vigør når en ikke er gravid «bare» trett... men når du i tillegg er gravid. Sommeren 2016 var jeg 3 uker helt alene med eldstemann som da var 2 år i hele 3 uker, nøyaktig på datoen før jeg fødte nr 2. Han hadde i tillegg sluttet å hvile..... jeg var fullstendig og ytterlig et skipsvrak når jeg skulle føde!

Hehe takk! Jeg har jo ikke noe valg. Må innrømme at dagene nå er veldig tøffe. Jeg er utrolig sliten og kvalm. Legger meg kl 2030 hver kveld:dead: jeg holder også på med videreutdanning så presset er stort om dagen. Gleder meg til første trimester er over! Jeg hadde Hypermesis i forrige svangerskap. Krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake dette svangerskapet

Back
Topp