Samme her. Trøtt, vondt i hodet, svimmel, og nå har kvalmen kommet også. Har ikke kastet opp, men generelt uggen. Har måttet avlyse flere avtaler. Ønsket meg egentlig mer symptomer for noen uker siden, men nå angrer jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt, kvalm og null energi. Er i permisjon med min sønn på 8 mnd så må bare holde ut så godt jeg kan. Må jo ta vare på han så kan ikke bare legge meg ned når jeg vil
Ja veldig! Kjenner jeg har null energi igjen når kvelden kommerHuff det er en travel alder også!
da snakker du med legen din. Du skal tross alt leve ogsåEr det noen som har opplevd å bli sykemeldt i denne perioden ved tidligere svangerskap? Jeg er førstegangsgravid og forstår ikke helt hvordan jeg skal orke å jobbe denne uka. Våkner uggen, blir uggen av å bevege meg mye, sover flere ganger om dagen. Null energi. Har en time reisevei og personalansvar
Huff det er ikke noe godt å ha det sånn! Jeg var sykemeldt på denne tiden når jeg var gravid med datteren min. Det var rett og slett nødvendig for å komme gjennom dagene. Ta kontakt med legen din imorgen tidligEr det noen som har opplevd å bli sykemeldt i denne perioden ved tidligere svangerskap? Jeg er førstegangsgravid og forstår ikke helt hvordan jeg skal orke å jobbe denne uka. Våkner uggen, blir uggen av å bevege meg mye, sover flere ganger om dagen. Null energi. Har en time reisevei og personalansvar
Jeg er sykmeldt allerede før jeg ble gravid, så den saken er jo grei. Men ville garantert bedt om det av legen om jeg ikke alt var det. Er helt ekstremt trøtt, til og med i forhold til hvor trøtt jeg var i utgangspunktet. Og så er det uggenhet i magen som holder meg våken. Idag, på en søndag, våkna jeg klokka seks! Og fikk ikke sove igjen, så da klokka ble sju stod jeg like gjerne opp. Har den såkalte ulvehungeren, helt ekstremt sulten helt plutselig. Så måtte bare opp og spise. Og så sove litt igjen noen timer etter. Og så opp og spise igjen, haha! Lagt på meg 3kg allerede.Er det noen som har opplevd å bli sykemeldt i denne perioden ved tidligere svangerskap? Jeg er førstegangsgravid og forstår ikke helt hvordan jeg skal orke å jobbe denne uka. Våkner uggen, blir uggen av å bevege meg mye, sover flere ganger om dagen. Null energi. Har en time reisevei og personalansvar
Takk! Har time onsdagda snakker du med legen din. Du skal tross alt leve også
Jeg har første svangerskapskontroll på onsdag så da får jeg en lengre prat med legen. Bare redd for å få den: «du er ikke syk du er bare gravid» i retur. Kjenner ikke legen min noe særlig.Huff det er ikke noe godt å ha det sånn! Jeg var sykemeldt på denne tiden når jeg var gravid med datteren min. Det var rett og slett nødvendig for å komme gjennom dagene. Ta kontakt med legen din imorgen tidlig
Ja som ivf’er er det tøffe tak en god stund før befruktning så det forstår jeg godt! Jeg har følt meg gravid og sliten siden slutten av februar da nedreguleringen startet. (Eller egentlig nesten i 2 år som denne hormonrulla har gått) men man får jo krefter når man jobber mot et mål. Og nå som jeg endelig er gravid er det nok mye som har samlet seg opp også som trenger litt tid jeg våkner også grytidlig men foreløpig uten ulvehunger. Den har faktisk roet seg litt etter at jeg kunne kutte litt på hormonene enn så lengeJeg er sykmeldt allerede før jeg ble gravid, så den saken er jo grei. Men ville garantert bedt om det av legen om jeg ikke alt var det. Er helt ekstremt trøtt, til og med i forhold til hvor trøtt jeg var i utgangspunktet. Og så er det uggenhet i magen som holder meg våken. Idag, på en søndag, våkna jeg klokka seks! Og fikk ikke sove igjen, så da klokka ble sju stod jeg like gjerne opp. Har den såkalte ulvehungeren, helt ekstremt sulten helt plutselig. Så måtte bare opp og spise. Og så sove litt igjen noen timer etter. Og så opp og spise igjen, haha! Lagt på meg 3kg allerede.
Uff ja.. huset er et bombehus og jeg orker såvidt å gå utenfor. Her går all energien til lille på 6mnd. Når han sover, sover jeg. Lite sosial om dagen og orker lite trilleturer også. Håper det går over snart
Du får ikke det vet du Da er det noe feil med legen din! Jeg sa til legen min at jeg er redd han skal tvinge meg på jobb hvis jeg ikke blir bedre etterhvert i svangerskapet. Da svarte han at det gjør han selvsagt ikke så lenge jeg ikke er i form, men at det så klart hadde vært best for meg om jeg klarer jobbe Håper virkelig formen kommer seg, aldri vært så dårlig under graviditet...med de to første var jeg kvalm og hadde brekninger, men nå er det helt ekstremt:/ Orker såvidt hente i Bhg hver dag.Jeg har første svangerskapskontroll på onsdag så da får jeg en lengre prat med legen. Bare redd for å få den: «du er ikke syk du er bare gravid» i retur. Kjenner ikke legen min noe særlig.
Uff ja.. huset er et bombehus og jeg orker såvidt å gå utenfor. Her går all energien til lille på 6mnd. Når han sover, sover jeg. Lite sosial om dagen og orker lite trilleturer også. Håper det går over snart
Har du en baby på 6 mnd og akkurat blitt gravid igjen? Da er du helt rå! Det hadde jeg aldri maktet! Bøyer meg i støvet!
Han blir 6 mnd på onsdag ja. Åh Takk! Trengte å få høre det Det var overhode ikke planlagt, men spiralen gjorde ikke jobben sin. Hadde egentlig tenkt minst to år i mellom, kanskje til og med 3
Men det får gå seg til på et eller annet vis. Blir sikkert litt lettere neste trimester.. håper jeg
Han blir 6 mnd på onsdag ja. Åh Takk! Trengte å få høre det Det var overhode ikke planlagt, men spiralen gjorde ikke jobben sin. Hadde egentlig tenkt minst to år i mellom, kanskje til og med 3
Men det får gå seg til på et eller annet vis. Blir sikkert litt lettere neste trimester.. håper jeg
Samme..!Det skjønner jeg forferdelig godt! Har en komplett uplanlagt rakker i magen selv og har kaldere føtter en brudgommen på bryllupsdagen.. egentlig ganske panikkslagen og har veid for og i mot i 5 uker. Det blir ca 3,5 år mellom min yngste og denne hvis jeg klarer og bære frem. Jeg kan bare tenke meg følelses kaoset ditt når du fant ut du var gravid igjen