.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
orker ingenting, jeg som vanligvis holder alt ryddig og pent og vasket etc nå orker jeg ikke noe og det ser ikke ut i huset!
Hadde vaskefolk her i går men jeg orker ikke like mye selv om dagen, er så uendelig trøtt. Hadde glemt hvor mye jeg hatet å være gravid:/ føles ut som jeg er fyllesyk men at det ikke går over
Hugsar eg var veldig trøytt på denne tida, eg også. Sov meg igjennom halve bursdagen til svigermor i april, då eg var gravid i 2014. Fekk i desember det året.Hadde en skikkelig giddalaus dag i dag. Skulle liksom pakke til reisen i morgen, men det gikk så tregt. Tok to lurer på en dag (pleier aldri å sove på dagen). Mannen var mye med ungene i dag altså.
Når har du termin?Hugsar eg var veldig trøytt på denne tida, eg også. Sov meg igjennom halve bursdagen til svigermor i april, då eg var gravid i 2014. Fekk i desember det året.
Er ikkje gravid akkurat no. Er berre lat.Når har du termin?
Høres ut som du har fått til masse, bra jobba!Helt krise. Sto opp kl.0930 i dag, spiste frokost og lå deretter rett ut i en times tid før jeg kjørte ungene ut til en sykkelpark og satt der mens de syklet. Jeg leste bok og prøvde å puste rolig (kvalm)... tilbake hjemme var det litt mekking av taco og nå er jeg tilbake på sofaen. Føler meg helt useless...