Noen andre som er giddaløse

orker ingenting, jeg som vanligvis holder alt ryddig og pent og vasket etc nå orker jeg ikke noe og det ser ikke ut i huset! :woot:

Hadde vaskefolk her i går;) men jeg orker ikke like mye selv om dagen, er så uendelig trøtt. Hadde glemt hvor mye jeg hatet å være gravid:/ føles ut som jeg er fyllesyk men at det ikke går over

Jaa, har kjent skikkelig på det i dag :dead:

Helt krise. Sto opp kl.0930 i dag, spiste frokost og lå deretter rett ut i en times tid før jeg kjørte ungene ut til en sykkelpark og satt der mens de syklet. Jeg leste bok og prøvde å puste rolig (kvalm)... tilbake hjemme var det litt mekking av taco og nå er jeg tilbake på sofaen. Føler meg helt useless...

Samme her. Vanligvis sysler jeg alltid med ett eller annet, legger meg ikke på sofaen før ungen er i seng. Nå ligger jeg på sofaen hele tiden. Orker ingenting..

Jaa. Ligger bare på sofaen når mannen kommer hjem fra jobb.. ellers har jeg en ettåring jeg må ta meg av. Kjenner det er mye tyngre nå! Håper det blir bedre snart!

Hadde vaskefolk her i går;) men jeg orker ikke like mye selv om dagen, er så uendelig trøtt. Hadde glemt hvor mye jeg hatet å være gravid:/ føles ut som jeg er fyllesyk men at det ikke går over

Jaa, det føles akkurat som om man er fyllesyk :depressed:
Fysj, må si jeg er helt tom for energi :arghh:

Eg er giddalaus. Utan at eg kan bruke graviditet som unnskyldning. :-P så då er eg meir giddalaus enn deg. Haha.

Hadde en skikkelig giddalaus dag i dag. Skulle liksom pakke til reisen i morgen, men det gikk så tregt. Tok to lurer på en dag (pleier aldri å sove på dagen). Mannen var mye med ungene i dag altså.

Hadde en skikkelig giddalaus dag i dag. Skulle liksom pakke til reisen i morgen, men det gikk så tregt. Tok to lurer på en dag (pleier aldri å sove på dagen). Mannen var mye med ungene i dag altså.
Hugsar eg var veldig trøytt på denne tida, eg også. Sov meg igjennom halve bursdagen til svigermor i april, då eg var gravid i 2014. Fekk i desember det året.

Sånn har jeg hatt det i 5 uker nå..håper det gir seg snart :) Litt lei av å ligge på sofaen og tenke på alt jeg burde få gjort.. Men kvalmen er så overveldende, og jeg føler meg også konstant fyllesyk. Så inntil det gir seg litt, så blir det sofasliting. Heldigvis har mannen tatt i et tak her hjemme, og det hjelper på :Heartred

Last edited:
Jepp! Må ta meg sammen for å rydde av bordet etter middag. Så vidt jeg gidder å reise meg fra sofaen for å legge meg om kvelden og! :hilarious:

I dag brukte jeg 4 timer på å luke et bed. Bruker vel maks 1 time ellers, haha. Hadde 3 pauser på sofaen :happy: blir utslitt av ingenting. Sover dårlig og våkner tidlig da så føler vel ikke jeg blir uthvilt heller.

Helt krise. Sto opp kl.0930 i dag, spiste frokost og lå deretter rett ut i en times tid før jeg kjørte ungene ut til en sykkelpark og satt der mens de syklet. Jeg leste bok og prøvde å puste rolig (kvalm)... tilbake hjemme var det litt mekking av taco og nå er jeg tilbake på sofaen. Føler meg helt useless...
Høres ut som du har fått til masse, bra jobba!

Igår stod jeg opp, gikk med hundene, spiste frokost og la meg igjen. Så stod jeg opp, spiste mat, gikk med hundene, og satt i halvsvime på sofaen til kl var 10 og la meg igjen. Sånn går nu dagan....

Kan skrive under på denne, ja...
Gjør det jeg klarer og det jeg må, ikke mer enn det.

Null energi det det jeg ikke MÅ :bag:

Back
Topp