Noen andre sippesjurer her inne?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
:sad010Jeg føler meg helt håpløs...tårene triller for den minste ting. En reklame på TV, serieslutt på Big Bang, og det verste er de derre snuskete filmsnuttene på Facebook med barn som finner igjen hunden sin, eller soldater som kommer hjem overraskende :sad010:sad010
Og fryktelig nærtakende er jeg og:laughing005 sambo kan jo nesten ikke si noe uten at jeg blir surken...sånn her var det ikke sist (for 16år siden) :laughing005

Godt å høre at det er flere :laughing025 fryktelig nærtagende, sipper av ingenting! Og tåler nesten ikke trynet på mannen min før jeg blir sur :laughing002 Stakkars mann. Håper det roer seg litt når jeg har rundet 12 uker! Ble bedre når jeg nådde den grensa med første mann og ( 10 år siden)

Godt å høre at det er flere :laughing025 fryktelig nærtagende, sipper av ingenting! Og tåler nesten ikke trynet på mannen min før jeg blir sur :laughing002 Stakkars mann. Håper det roer seg litt når jeg har rundet 12 uker! Ble bedre når jeg nådde den grensa med første mann og ( 10 år siden)
Håper og det:wtf::wtf: dette funker dårlig i lengden kjenner jeg :hilarious:

Hahah sånn var jeg med første :p Husker jeg leste en bok som hadde en trist slutt, og jeg tenkte på den boken i over 1 mnd og gråt litt hver dag fordi jeg var så lei meg for slutten. Haha

Jeg gråter lettere ja og nesten alt med mannen irriterer meg :shifty: men! Så lukter han så godt og jeg blir så varm av å sitte tett tett inntil han . Ikke alltid like lett når jeg ser og hører alt han gjør så nært da og lar meg irritere xsmile9

Synes egentlig du er litt heldig da, jeg ble sånn i mitt første svangerskap for ti år siden, og..
DET GIKK ALDRI OVER IGJEN!:laughing025

Mai er den verste måneden, hver gang jeg hører et barn synge en av nasjonalsangen så knekker jeg helt sammen. Kan ikke engang vurdere å se de triste reklamene så går på helligdagene i jula og slikt :smiley-angry017
Men spørs om jeg blir verre igjen nå da :rolleyes:

Ja, det har vært intenst i det siste. Men tippe det e kombinert snus slutt og hormoner :)

Sliter mer med at jeg blir irritert og sint! Både barnesete og sykkel holdt på å havne nedover ei steinskråning her idag tidlig når sykkelen ikke gikk inn i bilen uten problemer.
Glad jeg ikke har naboer:angry9:confused013:laughing001

Samme her. Jeg har grått mer de siste ukene enn i 2018 totalt! Emosjonell og nærtagende til tusen. En liten kommentar fra mannen/ miniuenighet oss mellom ville normalt fått meg til å komme med et irritert stikk, og så hadde det gått over på 2 sek. Nå: Bryter ut i strigråt. Er til å le av. Og vi ler, vi. :laughing002

Klarer ikke tenke på barn som blir mobbet, som inviterer til bursdag der ingen kommer, eldre som er ensomme, eller som føler seg til bry for andre. :sad010 Jeg stopper for fotgjengere jeg egentlig kunne rukket å kjøre foran med god margin, vinker og viser tydelig at jeg stopper med glede. Klarer ikke tanken på at andre skal kjenne på dårlige følelser. :laughing021:Heartred

Går dette over, eller er jeg blitt lettrørt Mamma nå??

Jeg blir så fort rørt til tårer at det er grusomt. Ble rørt til tårer på vegne av en venninde sin sønn fikk streng på tennene i dag. Tenk for en milepæl...

Det er mye av alle følelser her også egentlig, jeg griner av ingenting (husker forrige graviditet da jeg begynte å gråte fordi jeg ikke rakk trikken :hilarious:), og har riiiimelig kort lunte. I tillegg blir jeg fort lei meg og føler meg litt ubrukelig fordi jeg ligger på sofaen hele kvelden i stedet for å gjøre noe nyttig :rolleyes: Prøver å minne meg selv på at jeg faktisk lager et menneske da, men det hjelper ikke alltid :p

Hehe, mange morsomme kommentarer:dance008 vi må vel bare godta at sånn er det å lage baby, kroppen herjer jo villbajas med oss til tider:laughing002
Jeg fikk sånn søtsug i sta og tok meg en tur på butikken og kjøpte seigmenn og sjokolade....NAM!!! Gledet meg så til å kose meg. To biter sjokolade etterpå: :depressed::depressed::depressed: såååå kvalm! Æsj altså! Det var den kvelden :laughing005

Beklaget meg til mannen her om dagen for at jeg var så snerpete, og skyldte på hormonene. Så presterer han og si: ja, har merket at du er litt hormonell ja. Det var nok til at jeg sprakk i sinne:facepalm: jaha, hvordan da? Hva farsken mente du med det egentlig?!:mad: Haha.. svangerskapshormoner skal man ikke kødde med:hilarious:
Har nå fått navnet Hormonella av samboer:p

Mannen trår varsomt her også. Han er så mild og forsiktig som han aldri har vært før:laughing002 Jeg har faktisk ikke hatt utbrudd ovenfor han enda, mistenker at svigermor har tatt en prat/informert om at jeg kan være litt sensitiv for tiden.:angel5 Mannfolka på jobb derimot... Kunne kvalt de til tider! Nå er jeg så lei av vitsene deres, alltid på bekostning av damer og oss som bor utenfor "sentrum" av bygda. I tillegg er de livredde for at de _kan_ bli dårlige i ryggen, dermed må JEG ta alle tunge løft. Fyf... jeg kunne seriøst ha knøvla de sammen og pakket dem i søppelcontaineren.:angry4

vært det siden jeg fikk 1mann. men er faktisk ikke så ille nå. tidligere har jeg vært helt ekstrem!! håper det holder seg litt, fordi jeg orker ikke sippe konstant :laughing025

Back
Topp