Noen andre med så mye mage?

KaliMa

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg har hørt magen kan komme fort når man har vært gravid før (har et barn fra før av), men syntes denne magen min er voldsomt stor. Er bare 9+0 i dag.

Noen andre som er like store?
Kan det virkelig bare være luft eller hva skjer?? :wideyed:


wco48o.jpg
2ai4h2o.jpg
 
Så fin kul. :Heartred

Er vel som alt annet, det meste er normalt.. :knegg:

Selv var jeg utrolig oppblåst fra uke 9 til 11. Så ut som om jeg var seks mnd på vei. Har roet seg litt nå, men ser en tydelig kul på ettermiddag/kveld.
Tror det er en blanding av luft og at den voksende livmoren skyver alt annet inni der oppover..
 
Sånn mage har jeg også! [emoji1][emoji85]
Kan jo ikke skjønne at livmoren er så stor allerede, så jeg har tenkt luft + det faktum at jeg spiser i ett kjør for å ikke kaste opp. Men det hadde vært mye morsommere om det var livmoren da. [emoji6] (har også vært gravid før).
 
Hehe, godt jeg ikke er alene! Nesten litt skuffende hvis det bare er luft og magen blir mindre om en uke eller to :knegg:

Det er jo så koselig med mage, men litt upraktisk så tidlig for det blir så sabla vanskelig å skjule det
emoji85.png
:p
 
Samme situasjon her, og har forundret meg akkurat over det samme. Det jeg i tillegg "frykter" er at deler av den magen er påspist kombinert med null overskudd til aktivitet :p
 
Kremt.. joh...eh....har nok klart å trykke innpå en del jeg og. Orker absolutt ingenting, men ikke noe i veien med matlysten :knegg:
 
Kremt.. joh...eh....har nok klart å trykke innpå en del jeg og. Orker absolutt ingenting, men ikke noe i veien med matlysten :knegg:

Haha, samme her, den er faktisk uvanlig god :knegg: men da hadde vi kanskje ikke lagt på oss så konsentrert over magen? Eller? :p
 
Kjempefin mage :love017 Jeg er også i uke 9, og har godt synlig mage.
 
Haha, samme her, den er faktisk uvanlig god :knegg: men da hadde vi kanskje ikke lagt på oss så konsentrert over magen? Eller? :p

Jeg er vanligvis ganske småspist av meg, men nå er det andre boller! Jeg stod faktisk opp i natt for å steke meg en pizza... :nailbiting: Da var jeg så sulten og uggen at jeg bare måtte ha noe, og etter å ha ligget å fantasert om denne pizzaen en halvtime travet jeg ned på kjøkkenet for å gjøre drømmen til virkelighet. Nytelse på høyt nivå :knegg:
 
Jeg er vanligvis ganske småspist av meg, men nå er det andre boller! Jeg stod faktisk opp i natt for å steke meg en pizza... :nailbiting: Da var jeg så sulten og uggen at jeg bare måtte ha noe, og etter å ha ligget å fantasert om denne pizzaen en halvtime travet jeg ned på kjøkkenet for å gjøre drømmen til virkelighet. Nytelse på høyt nivå :knegg:

:hungry::hungry: jeg ser det for meg :hilarious: haha, det det er kun hvis man er gravid! Om det er en trøst spiste jeg mer middag en mannen min igår og toppet det med en halv grandiosa på kvelden. Bare for å våkne og føle det som jeg aldri har spist neste dag.. Og jeg følte selvkontroll som bare spiste halve pizzaen :happy2
 
Har fått mage jeg også Men føler egentlig jeg har EST ut overalt , lagt på meg 2 kg (spiser alt for mye alt for ofte) gått opp fra 58-60 Ser jeg har gjort det med de to andre også. Så er vel ikke krise..
men ja, fått mage
 
Magen står rett ut her og:p samme gjorde det sist gang å...men rundt uke 13-14 Så trakk den seg sammen å jeg ble nesten skuffet for det var jo nå tid for at alle kunne vite:p kom tilbake for fullt i uke 20..å da kom daglige spark..ååååå som jeg gleder meg til det,kjenne bekreftelse fra den lille hver dag❤
 
Har fått mage jeg også Men føler egentlig jeg har EST ut overalt , lagt på meg 2 kg (spiser alt for mye alt for ofte) gått opp fra 58-60 Ser jeg har gjort det med de to andre også. Så er vel ikke krise..
men ja, fått mage

Jeg har også gått opp 2 kg siden jeg ble gravid. Sånn jeg har forstått det er det helt vanlig :happy:
 
Magen står rett ut her og:p samme gjorde det sist gang å...men rundt uke 13-14 Så trakk den seg sammen å jeg ble nesten skuffet for det var jo nå tid for at alle kunne vite:p kom tilbake for fullt i uke 20..å da kom daglige spark..ååååå som jeg gleder meg til det,kjenne bekreftelse fra den lille hver dag❤

Gnåh, det er jo typisk! :facepalm: :hilarious:
Hadde nok blitt litt skuffa hvis magen plutselig ble mindre igjen om et par uker. Det er jo så herlig når man har kommet langt nok til at man stolt kan strutte rundt og vise det til hele verden :D
 
:hungry::hungry: jeg ser det for meg :hilarious: haha, det det er kun hvis man er gravid! Om det er en trøst spiste jeg mer middag en mannen min igår og toppet det med en halv grandiosa på kvelden. Bare for å våkne og føle det som jeg aldri har spist neste dag.. Og jeg følte selvkontroll som bare spiste halve pizzaen :happy2

Haha, du er i godt selskap! :knegg: :knegg: :knegg:
 
2824ff488cf021cc2e4f909f9d665481.jpg


Jeg er 9+2! Men magen ser bare sånn ut på ettermiddag og kveld så er vel mye luft enda.. ser jeg har vokst litt uansett men den er ikke så stor om morningen[emoji1]
 
Fine mager! Mye luft her og, men ser jo at jeg ikke klarer å holde inn magen lengre som før. Så syns det ser helt normalt ut :)
 
Jeg er 10+3 og har sånn mage 4-5 dager/kvelder i uka, sånn harvdet vært i minst 3 uker! Resten av uka er magen som vanlig så for min del er det nok bare luft [emoji85]
 
Back
Topp