Noen andre med så mye mage?

9e4cef50c9ee3e77d46c6ea32863740a.jpg
du er ikke alene, dette er min mage ikveld! Jeg har riktig nok fått bekreftelse på at det gjemmer seg to inni magen min! 11+6 idag!
 
Ingen babykul her, ser bare ut som jeg har lagt på meg et par kilo (noe som jeg også har gjort[emoji23]). Kan gå i vanlige klær uten at det vekker mistanker enda. Satset på at det fortsetter sånn noen uker til (er 9+5 i dag).
 
Dere som har fått magedutter; kjenner dere toppen på livmoren, og eventuelt hvor mye over skambeinet sitter den?

Tenker at det er nok livmoren som presser bukinnhold (tarmer, magesekk, fett osv) opp og ut, i tillegg til mye luft? Her er det bare den vanlige "fleskepølsen" rundt navlen :sour: :sorry::p
 
Dere som har fått magedutter; kjenner dere toppen på livmoren, og eventuelt hvor mye over skambeinet sitter den?

Tenker at det er nok livmoren som presser bukinnhold (tarmer, magesekk, fett osv) opp og ut, i tillegg til mye luft? Her er det bare den vanlige "fleskepølsen" rundt navlen :sour: :sorry::p

Det har jeg ikke sjekket, eller overhode visst at jeg kunne. Hvordan kjenner man etter for å finne ut av det? :oops:
 
Klarer ikke å kjenne noe. Blir liksom ikke enig med meg selv om det er livmoren eller noe annet[emoji86]
 
Jeg fikk lik mage som du har i uke 9 med min nr 2, men to år senere hadde jeg bukplastikk hvor de sydde sammen magemusklene, så nå er jeg like flat i uke 9 som jeg var med nr 1 :3
 
Min er ikke så oppblåst lengre, men hadde nokså airy mage for et par uker siden jeg og. Nå får jeg faktisk på meg buksene mine igjen :p
 
( Sniker fra Desember 2017 forumet). Så fin mage :happy: Med første fikk jeg ikke ordentlig gravid mage før uke 20 og var ikke noe oppblåst, med andre fikk jeg mage i uke 16 og var litt oppblåst og med tredjemann som jeg er gravid med nå kom magen i uke 9-10 og jeg var veldig oppblåst :D Var mye luft for babyen er jo ikke særlig stor rundt den tiden , hehe .Var vanskelig å skjule magen og fikk nesten ikke på di vanlige klær :yuck: Eri uke 32 nå og magen er stor :joyful: hehe
 
Jeepp, min er stor! Ble henvist til tul da jordmor var i tvil på terminen jeg påsto, men ultralyden idag viste at den stemte perfekt:happy:
 
Back
Topp