Noen andre der ute?

MiaPus92

Andre møte med forumet
Hei
Det blir jo ikke opprettet barselgrupper og kurs der man møtes i nærområdet... Men jeg bor i Horten med termin 12. August og savner noen I nærheten man kunne tatt en kaffekopp med, gått trilleturer med og delt opplevelsene i permisjonen med.

Personlig er jeg 28 år, forlovet, gravid med første barnet og har 2 kjempe sosiale katter. Jeg elsker musikk i alle sjangre og leser enormt mye i perioder. Strikker også som slappe av aktivitet.
Noen I nærheten som vil møtes noen ganger i måneden for litt voksen samvær på dagtid?

MiaPus92
 
Gøy! Bor i Moss, og har selv vært på jakt etter noen å dele barseltiden med. Er 25 år, førstegangs og har termin 13.august =)
 
Oi, oppretter ikke helsestasjonen barselgrupper? Det gjør de i Oslo!
 
Oi, oppretter ikke helsestasjonen barselgrupper? Det gjør de i Oslo!

Har I hvertfall ikke hørt noe og alle forberedende kurs hos meg er stengt... Men kan jo hende det er litt forskjell eller at jeg ikke har fått med meg alt? Er tross alt første gangen min.
 
Har I hvertfall ikke hørt noe og alle forberedende kurs hos meg er stengt... Men kan jo hende det er litt forskjell eller at jeg ikke har fått med meg alt? Er tross alt første gangen min.

Du kan jo høre med jordmor neste gang super innom :) Kanskje det settes opp der du er!
 
Back
Topp