Noen 30+ mødre her som er gravid?

Hei:) Jeg er snart 36, og venter mitt første i mai;) Samboeren min har to på 5 og 10 i fra før;) Dette er ønsket, og vi gleder oss veldig! Bor i Østfold. Hilsen KirstenJ
 
Jeg er 31 og venter mitt første barn.
 
Jeg er 32 og venter mitt første barn i juni:) bor i Oslo.
 
Jeg er 36 år og har ei jente fra før som nettopp fylte 2 år. Har termin i septemper og rekker å bli 37 år før nurket kommer. Det må vel være gammelt nok for å legge igjen noen ord her;) Synes det er fint å være "voksen" mamma:)

 
jeg er 34 og er gravid med nr 2. Har ei jente på 3 fra før :) termin er 17 august
 
Hei.

Jeg er 35, blir 36 den 29.februar.. og venter nr 3, har nettopp funnet det ut og er bare så vidt i gang med ventetiden, foreløbig termin er 5.okt.'12.

Gleder meg til å ta del på forumet her, og føler meg mer voksen og klar nå enn jeg gjorde når jeg fikk mine to første, som nå er 11 og 13 :o)

Dette barnet blir mitt siste, det blir også det siste barnebarnet til mine foreldre, samtidig er det min kjærstes første barn, og hans foreldres første barnebarn, barnet blir jo også en atpåklatt og enebarn siden mine barn er så store... Frykter nok at dette blir et bortskjemt barn på alle måter, stakkars liten ;p

Ser frem til å bli kjent med andre mødre her inne :)
 
Jeg er 34 (fyller 35 rett rundt termin) og venter barn nr to.
har en sønn på 1,5 år fra før.
Her kliner vi til med en til .
 
hei,jeg er 34,snart 35
har en datter på 13 år snart og ei lita på 1,5 år.
vi venter vårt 3 barn 5.aug.
skal også føde i haugesund
 
Artig at vi er flere på samme alder som venter rundt samme tiden .
Jeg har også termin i august.
 
 jeg  venter nr 3 en gutt  i juli har ei jente på 10,5 år og ei på 15 mnd bor i kristiansand  er 35 år blir 36 i år
 
Æ e 31, blir 32 til juni, og venter en liten gutt i sluttningen av juli.Vi bor i Tromsø.
 
Ja jeg er 32 år og venter en gutt i slutten av juni. 

Vår første :)
 
jeg er 37 år. Har 2 jenter på 13 og 15 fra før.Har foreløpig termin 5 januar 2013
 
Ja, er 34 år og venter barn nr. 4

Har jente født 2003, jente født 2004 og gutt født 2009 og 3 SA bak meg. Venter nå en gutt 10.september :-))))
 
Hei. Jeg er førstegangsmor på 37 år. Har termin 13.juli. Svangerskapet har gått strålende bra så langt og jeg har nå påbegynt nedtellingen. Bare 9 uker igjen :-)
 
Back
Topp