Noen 30+ mødre her som er gravid?


Hei

Jeg er 32 år, og venter mitt barn nr. 3
Har en på snart 12 år, og en på snart 5 år....
God spredning på dem altså
 
Hei. Jeg er 35 og venter mitt 4 barn rett over nyttår. Har en på snart 13, en på 4 og ei på to.
 
Jepp! 38 år og venter mitt 3 (dvs 4 etter en MA for noen år siden) i mars 12. Vi gleder oss og er også spente denne gangen. Har vært til tidlig UL og skal nok videre til Bergen for en Duotest pga min alder. Men fostervannsprøve blir det ikke for min del. Vi fikk vite på tidlig UL at alt stod bra til med den lille og utviklingen var normal - det gav oss mer ro. Er nok roligere og mer avslappet i dette svangerskapet... Satser på ein skjønn bebis i mars
 
Jeg er straks 35 og venter mitt 4 barn :) Har barn på 11,5 år, 10 år og 4 år fra før :)
 
35 år og har to (levende) barn, mistet en gutt for mange år siden. Termin i april.
 
Jeg blir 35 i høst, og venter mitt 3.barn i desember. Har fra før gutt 06 og jente 09.
 
Ikke gravid enda men blir prøver i oktober. emoticon
Jeg er 38, gift og har en gutt på snart 3 år og en jente på nesten 15 mnd. Så får vi se om det blir en nr 3 i 2012 da? 
 
Jeg er 35, blir 36 når barnet kommer i desember! Fler i Rygge /Moss?
 
Jeg er 36. Har en på 3 år, og nummer to er veldig ønsket, men da bør det skje fort, for jeg skal ikke ha 2 barn med altfor stor aldersforskjell. 5 år er absolutt maks. Hadde selv 12 år eldre søsken og det var aldri noe ordentlig søskenforhold mellom oss, tvert imot egentlig, og det er ikke noe jeg ønsker for mitt/mine barn. 
 
Hei hei,er som meg du då,eg er nett fyllt 39 og ventar min nr 4 i mars 2012 :o)
 


monfur skrev:
Jeg er 35, blir 36 når barnet kommer i desember! Fler i Rygge /Moss?


Jeg er 34 og venter mitt første barn i januar. Bor i Sarpsborg, ikke så langt fra Rygge/moss da.
 
Er 37, venter nr 2 i april :)
 
Jeg er 39 år, 16 uker og 4 dager gravid i dag. Har jente født 2002 og gutt født 2005 fra før. Er veldig spent på hvem som kommer til oss nå :-D
 
jeg er 32 år og venter mitt 3. barn..har fra før to jenter på 7 og snart 12
 
bor oxo i Moss
 
Jeg er 35 år, har tre fra før (14, 12, og 7). Er gravid med fjerdemann. Termin 2. juni.
Var ikke planlagt, men er masse velkommen til oss :-)
 
Hei. Jeg er 39år, venter nr 3( en jente) i desember, har en gutt på 19år og en jente på snart 15år fra tidligere forhold.
 
Jeg er 37, og venter mitt første barn i januar. Ikke helt planlagt, akkurat, men gleder meg veldig nå som det er skjedd:)
 
Ja, jeg er 36 år, og venter nå nummer 2. Har en sønn på litt over 2 år. Har termin i slutten av mars. UL i slutten av Oktober. Tok 2 år å bli gravid første gangen, og i underkant av 2 år med nåværende i magen. Har ikke brukt noen form for prevensjon etter første fødsel...så det ble en gledelig nyhet når sommerferien var vel overstått
 
Hei,

jeg er 33 år og venter nå mitt 3. barn. Har en gutt på snart 9 og ei jente på 5 fra før. Bor i Trondheim.
 
Back
Topp