Noe som irriterer meg når DU handler..

pandalise

Gift med forumet
Får sikkert kjeft for denne, men ikke ta alt så seriøst da[8D]

- Ikke hiv søpla di overalt. Det står søppelkasser utenfor butikken. Hiver ikke søppel på gulvet hjemme hos deg heller.
- Sier jeg hei, er det normal høflighet å si HEI tilbake!
- Det heter "Kan jeg få 500 i tillegg?" ikke "å så skal jeg HA" og vi er ikke en bank, du kan IKKE få 5 hundrelapper.
- Det er ingen selvfølge at fordi om jeg jobber i en butikk så vet jeg hvordan ting skal lages, hvordan maten smaker eller hva den inneholder. [8|]
- Pengene vil jeg helst ha oppå disken, i den der mynt-tingen[8D] ikke strødd utover hele rullebåndet som fortsatt GÅR..
- Det er IKKE morsomt med tull som "den er gratis den da, he he" fordi om strekkoden ikke fungerer[8D]
- Det er også frekt å stoppe opp hele køen bare fordi DU skal se gjennom hele kvitteringen før du kan pakke varene dine.
- Posene koster EN KRONE. Ikke prøv å lur den bak ryggen din eller noe sånt, for da slår jeg på 4 poser!![8D]

og EN ting til... Corona-flasker, vinflasker og HERMETIKK skal ikke legges igjen på gulvet ved siden av panteautomaten. Disse skal til et MILJØTORG.
har faktisk hendt at jeg har gått etter kunden med posen han la igjen og sagt at disse tar vi ikke imot.

Tralalala..

ORIGINAL: Tøsa

Kan med hånda på hjertet si at jeg tilfredsstiller dine krav [;)]

Sånn irriterte meg også da jeg jobba i dagligvare.
og de familiene som skulle på vinterferie og hadde handla for flere uker og ingen av de går for å pakke. Bare står å ser på at det blir fullere og fullere baki der. øh... vi må vel ha noen poser.......

ORIGINAL: Tiki Sniki

Sånn irriterte meg også da jeg jobba i dagligvare.

Jeg klarer heldigvis å holde meg når jeg er på jobb. Folk klarer ikke se at jeg irriterer meg, men inni meg koker jeg[8D]

ORIGINAL: pandalise

- Ikke hiv søpla di overalt. Det står søppelkasser utenfor butikken. Hiver ikke søppel på gulvet hjemme hos deg heller.
Check
Jeg sier alltid hei til Gud og hvermann, deg inkludert.

Takker for handelen gjør jeg også, men da ser du barer rart på meg. [8|]
- Det heter "Kan jeg få 500 i tillegg?" ikke "å så skal jeg HA" og vi er ikke en bank, du kan IKKE få 5 hundrelapper.
Mange butikker reklamerer med at de fungerer som banker...men jeg spør pent for det altså [;)]

- Det er ingen selvfølge at fordi om jeg jobber i en butikk så vet jeg hvordan ting skal lages, hvordan maten smaker eller hva den inneholder. [8|]
Hva??? [;)]
- Pengene vil jeg helst ha oppå disken, i den der mynt-tingen[8D] ikke strødd utover hele rullebåndet som fortsatt GÅR..
Check, har ingen mynt
- Det er IKKE morsomt med tull som "den er gratis den da, he he" fordi om strekkoden ikke fungerer[8D]
Hæ??? Den er jo en slager! [;)]
- Det er også frekt å stoppe opp hele køen bare fordi DU skal se gjennom hele kvitteringen før du kan pakke varene dine.
Kvitteringen får du som en gave fra meg
- Posene koster EN KRONE. Ikke prøv å lur den bak ryggen din eller noe sånt, for da slår jeg på 4 poser!![8D]
Posene sitter du på, så de er umulig å stjele

Tralalala..

Tror jeg er godkjent for handel, selv om jeg hviver minsten oppi vogna! [:D]

Samme her[:)]

ORIGINAL: *tine*

Check
Jeg sier alltid hei til Gud og hvermann, deg inkludert.

Takker for handelen gjør jeg også, men da ser du barer rart på meg. [8|]
Mange butikker reklamerer med at de fungerer som banker...men jeg spør pent for det altså [;)]

Hva??? [;)]
Check, har ingen mynt
Hæ??? Den er jo en slager! [;)]
Kvitteringen får du som en gave fra meg
Posene sitter du på, så de er umulig å stjele

Tralalala..

Tror jeg er godkjent for handel, selv om jeg hviver minsten oppi vogna! [:D]

Vi har posene fremme til kundene vi [8D] Og ja, jeg har fått "kjeft" fordi jeg ikke vet hvilket mel man skal bruke i surdeig e.l[8|]

Jeg sier alltid Tusen takk når jeg får cash, eller kassa sier "Godkjent"[:)]

Huff så slitsomt det må være å irritere seg over så mye når man er på jobb! Jeg gjør forøvrig ingen av delene tror jeg...

Tralalala..

Enig enig, MEN ikke glem det fantastiske svaret når du spør om de skal ha kvitteringen... NEI, HELT RETT, DU FÅR OVERHODET INGENTING IGJEN PÅ SKATTEN!!!!!!

Oi det var mye rart å irritere seg over.[8D] Hehe[:)]

Tror jeg tilfredstiller den lista di der utenom en ting, når DU glemmer å spørre om jeg skal ha pose[;)] med 3 barn med i butikken er det utrolig at jeg får med meg all maten jeg har betalt og alle 3 ungene hjem igjen så å huske på å be om pose om de ikke ligger fremme(noe de ofte ikke gjør) glemmer jeg lett!! så da blir det til at jeg får de gratis[8D]

ORIGINAL: Rebecca85

Tror jeg tilfredstiller den lista di der utenom en ting, når DU glemmer å spørre om jeg skal ha pose[;)] med 3 barn med i butikken er det utrolig at jeg får med meg all maten jeg har betalt og alle 3 ungene hjem igjen så å huske på å be om pose om de ikke ligger fremme(noe de ofte ikke gjør) glemmer jeg lett!! så da blir det til at jeg får de gratis[8D]

Vi har posene fremme, og de er ganske synlige siden de er gule [8D] MEN, det er noe annet med de som "glemte pose jeg, kan jeg ta meg en?" Enn de som bare går og tar seg, uten å si noe. Eller de som prøve å gjemme posen enten bak ryggen eller hiver den i handlevogna [8D]

sign[:D]

Tralalala..

he he, ja det provoserer ALLLLLLLLE!! (det som står skrevet med rødt)
er så enig med deg. å jeg som kunde syntes også motsatt, sier jeg hei så kan da hu bak kassa si hei tilbake!!![:@]
å hvem legger pengene på et "løpende" rullebånd da.. kjenner jeg blir stressa når jeg står i kø å ser folk gjøre det der[:-]

Eller de som kommer til meg med en hel handleliste og ber jeg hente alt på den lista[8|]

Etter noen år, måneder, dager, timer i matbutikk blir det fort at man irriterer seg over småting, desverre[&o]
Skulle ønske det ikke var slik, men jeg er vel egentlig ikke en BLID person som ikke bryr seg om noe[8D]

ORIGINAL: Kreps90

Oi det var mye rart å irritere seg over.[8D] Hehe[:)]

Hehe, hadde du jobbet daglig i en matbutikk (noe jeg har gjort), syns jeg ikke det er rart i det hele tatt![;)]

Flere som jobber i butikk og irriterer seg over noe? Syns det er litt morsomt å høre[8D] For har ei jeg jobber sammen med som irriterer seg grenseløst over posetyvene.. Hun sier bastant "den koster EN KRONE!" når noen tar en pose[:D]

Ikke jeg[;)] Trenger jeg hundrelapper, spør jeg om jeg kan få det jeg. Står stort skilt på butikken her om at man kan ta ut 5000 ekstra, så spør om det jeg trenger jeg[;)]

Lurer på om ts kan være hu dama vi unngår å gå i kassa til[:-] hihihi

Flere som jobber i butikk og irriterer seg over noe? Syns det er litt morsomt å høre[8D] For har ei jeg jobber sammen med som irriterer seg grenseløst over posetyvene.. Hun sier bastant "den koster EN KRONE!" når noen tar en pose[:D]

Skjønner jeg godt! Hvis ikke du vil betale for posene, kjøper du meg deg nett.

Back
Topp