Noe som har...

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Noen av dere her inne som har flydd når dere har vært gravide? Skal fly til Hellas på torsdag, å kjenner jeg gruer meg litt nå.
Har skaffet støttestrømper, skal drikke masse og gjøre beinbevegelser, men er det noe mer jeg må tenke på?
Er 17+3 når jeg skal fly og turen tar 4,5 timer...

Jeg har flydd i tidligere svangerskap. Jeg hadde også støttestrømper, ellers husker jeg jordmor sa det var lurt å gå litt innimellom når ikke flyvertinnene var rett rundt. Ellers husker jeg at jeg ble så tett i nesen begge veier at jeg holdt på å bli gal, angret på at jeg ikke hadde tatt med meg saltvannsspray.

Har ikke flydd mens jeg har vært gravid, så ikke stort tips der dessverre. Bare pass godt på deg selv, du som har vært så mye dårlig! Håper du kan få en god ferie, og slappe av:) drikke massemasse i varmen!:p

Jeg skal fly 6 timer på onsdag, da er jeg 18+3. Tar med støttestrømper, egen pute (de på flyet er så små), masse vann, litt ekstra mat og nesespray/paracet. Satser på at det går veldig bra :happy:

Nettopp vært i USA og det gikk veldig fint å fly :) hovna litt i beina på returen da det ble en lang dag (forsinkelser). Brukte støttestrømper, mye vann og bevegelse :D dette er min første og jeg er overrasket over hvor mye hensyn alle servicefolk tar når de ser jeg har mage :) veldig koselig <3

Jeg har flydd mye, både sent og tidlig i svangerskapene. Alt fra 30 min til 4 timer. Jeg brukte kompresjonssokker på de lengste turene og den siste turen jeg hadde var i uke 36. Aldri opplevd noen problemer annet enn at det kan være litt lenge å sitte, i hvertfall når man har fått stor mage og ungen graver seg opp i ribbeina...

Takk for alles tilbakemeldinger... gjør meg tryggere på turen torsdag :)

Er veldig spent på dette med å fly selv. Jeg skal fly om to uker, og da hele 9 timer på strekning nummer 2. Blir støttestrømper, og mye bevegelse på meg også. Lurte på om jeg skulle høre med legen ang blodfortynnende også. Har hørt at noen tar det som ekstra forsikring. Kjenner jeg egentlig er veldig glad for at magen ikke har blitt så stor ennå, men kan jo skje mye på de fire ukene til hjemreisen ...

Back
Topp