Noe som ABSOLUTT ikke frister å spise lenger?

Drakk mye Pepsi Max jeg og, men sluttet helt et par uker før jeg ble gravid pga jeg var så trøtt og dårlig med energi. De sier jo at aspartam kan ha den virkningen over lang tid, så jeg tenkte at det var verdt et forsøk :)
Har tatt meg et glass innimellom, men det smaker ikke like godt syns jeg.
Kanskje like greit med tanke på koffeininnhold osv? ;)
Ja!! Er jo bare bra sånn sett. Hadde vært en pine å holde seg innenfor dosen i helgene, hvis det smakte så godt som det pleier! Så er bare glad for det jeg:-)

Jeg klarer ikke å tenke på å lage mat med Kylling :( Noe jeg har pleid å spise 2 ganger i uken :(
Knekkebrød derimot og brødskiver går ned på høykant med makrell i tomat og ost :) Veldig glad i melk og de siste ukene :)

Meieriprodukter er virkelig nei samme med sjokolade. Spiste 2 små sjokoladebiter i går og var drit dårlig fram til i stad...

Kjøttdeig:( blir kvalm bare jeg tenker på det:/

Blir kvalm bare av å tenke på mat..brekker meg om jeg tilbereder middag eller er i nærheten... Får i meg brød og knekkebrød uten at det vokser i munnen.....

Brød og knekkebrød er maten jeg klarer. Alt som har med middag å gjøre, sliter jeg med. Sliter også med bacon, sylteagurk og makrell i tomat:(

Jeg sliter ikke nevneverdig med kvalme, men middag gjør meg kvalm! Nesten alt av middag :( stakkars mannen som prøver å lage mat som frister... ;) har generelt merket dårlig matlyst i det siste... Smoothie og knekkebrød med hvitost funker! Samt klementiner! Nam :D

Klarer ikke pålegg lenger heller, eller mat med noe særlig lukt så blir kvalm når jeg åpner kjøleskapet hehe

Sterk krydret mat, laks og cheddar-ost er nei nei. Er og kaffeoman til vanlig, men nå er det stopp etter 1 kopp ( sikkert like greit) :)

De første 11 ukene klarte jeg ikke kokt egg, kesam, funlight o KAFFE noe som jeg spiste å drakk hveeeeer dag før jeg blev gravid. Nå er jeg i uke 13+2 å har akkurat klart å begynne å spise egg å kesam igjen men Kaffe å te klarer jag fortsatt ikke :wtf:

Har drukket 4 kopper kaffe på 4mnd :p før hadde jeg flere kopper daglig!
Og hvitløk..som jeg egentlig elsker, det smaker helt grusomt nå :(

Frityrstekt mat!! Lukten er så dårlig at jeg takler ikke tanken på å spise det. Samme med pølser og annen fet mat.
Samme her. Jentene og mannen spiste litt pølse og pommes frites her for et par uker siden og da flyttet jeg inn på badet i noen timer:confused:

Back
Topp