Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Er jo bare bra sånn sett. Hadde vært en pine å holde seg innenfor dosen i helgene, hvis det smakte så godt som det pleier! Så er bare glad for det jegDrakk mye Pepsi Max jeg og, men sluttet helt et par uker før jeg ble gravid pga jeg var så trøtt og dårlig med energi. De sier jo at aspartam kan ha den virkningen over lang tid, så jeg tenkte at det var verdt et forsøk
Har tatt meg et glass innimellom, men det smaker ikke like godt syns jeg.
Kanskje like greit med tanke på koffeininnhold osv?
Samme her med sjokolade.. BlææææhMeieriprodukter er virkelig nei samme med sjokolade. Spiste 2 små sjokoladebiter i går og var drit dårlig fram til i stad...
Samme her. Jentene og mannen spiste litt pølse og pommes frites her for et par uker siden og da flyttet jeg inn på badet i noen timerFrityrstekt mat!! Lukten er så dårlig at jeg takler ikke tanken på å spise det. Samme med pølser og annen fet mat.
Samma her. Ellers klarer jeg ikke sjokolade, appelsiner, ananas ( får halsbrann)Jeg var coca coliker delux, den med sukker, nå blir jeg kvalm av den! Heldigvis!
Samma her. Ellers klarer jeg ikke sjokolade, appelsiner, ananas ( får halsbrann)