Noe som ABSOLUTT ikke frister å spise lenger?

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Jeg har alltid brukt løk og hvitløk i all mat, nå orker jeg ikke tanken på det :o
Ikke løk, hvitløk, lukten av salami/pepperoni, pinnekjøtt :o appelsinjuice, og som i en annen tråd, fet mat :(

Knekkebrød med hvitost holder ;)

Jeg sliter med vann og er det noe jeg egentlig ikke klarer meg uten så er det vann. Ellers så klarer jeg ikke makrell i tomat, brød, løk, nøtter, frø og musli. Nesten ikke noe frukt og omtrent alt av mat gjør meg bare kvalm så jeg brekker meg.

Frityrstekt mat!! Lukten er så dårlig at jeg takler ikke tanken på å spise det. Samme med pølser og annen fet mat.

Parmesanost, pesto, hvitløk og persillerot.. Alt dette spiste jeg veldig tidlig i svangerskapet og nå er jeg på randen til å brekke meg bare jeg skriver det :P

Kokt egg! Makrell i tomat. Havregrøt. Nesten alt av middagsmat..

Greit når det er slike ting som kaffe og cola/pepsi da pga koffein :)

Her spiser jeg alt :p

Havregrøt. Kaffe. Grøt i alle former.

Jeg har ELSKET pepsi max og marsipan - nå er det det ekleste og mest kvalmende jeg kan få.. :(

knekkebrød o_O jeg som er så glad i knekkebrød...

Jeg har ELSKET pepsi max og marsipan - nå er det det ekleste og mest kvalmende jeg kan få.. :(
Same here! Helt merkelig :P Var totalt avhengig før jeg ble gravid, men nå blir jeg bare kvalm av tanken.. Savner å kunne nyte et iskaldt glass Pepsi Max :P

Same here! Helt merkelig :P Var totalt avhengig før jeg ble gravid, men nå blir jeg bare kvalm av tanken.. Savner å kunne nyte et iskaldt glass Pepsi Max :P

Drakk mye Pepsi Max jeg og, men sluttet helt et par uker før jeg ble gravid pga jeg var så trøtt og dårlig med energi. De sier jo at aspartam kan ha den virkningen over lang tid, så jeg tenkte at det var verdt et forsøk :)
Har tatt meg et glass innimellom, men det smaker ikke like godt syns jeg.
Kanskje like greit med tanke på koffeininnhold osv? ;)

Jeg har alltid vært glad i god mat, snop, kaker å brus..
Har siden uke 4 fått helt stygga på all type brus, all snop, alle former for kaker å kjeks, takler ikke kaffe mere å junk food gjør med kvalm..

Eneste som frister er vann, frukt og grønnsaker :p
er jo litt greit da siden jeg har gått ned 4 kilo på litt over 4 uker ;)
De kiloene kommer nåkk tidsnok med tvillinger i magen :p

Her er det stikk motsatt, har lyst på alt mulig - hele tiden! Men mår jeg lager mat og tenker at jeg er kjempesulten så blir jeg mett etter få biter Savner brødskive med salami... Ååhh... Er 11uker imorgen, og har gått opp ca 4kg Lurer på hvor dette ender, er 167 høy og veier i utg.pkt 55kg.

Back
Topp