Noe på gang? ;)

Jeg blir satt i gang i morgen, to uker før termin. [emoji33] Ikke helt mentalt forberedt, men det får bare gå!
Spes grunn til det? Var veldig på det til meg at de setter ikke igang før term hvis det ikke står om liv. Å at jeg måtte bare rekne med å hå å ha vondt.
Lykke til i morgenxsmile3
 
Spes grunn til det? Var veldig på det til meg at de setter ikke igang før term hvis det ikke står om liv. Å at jeg måtte bare rekne med å hå å ha vondt.
Lykke til i morgenxsmile3

Hun ligger i seteleie, og jeg fikk en blødning etter et mislykket vendingsforsøk. Alternativet er å være innlagt på sykehuset helt til ting starter av seg selv, og det frister ikke spesielt [emoji28]
 
Hun ligger i seteleie, og jeg fikk en blødning etter et mislykket vendingsforsøk. Alternativet er å være innlagt på sykehuset helt til ting starter av seg selv, og det frister ikke spesielt [emoji28]
Da er det veldig greit å bli ferdig med det ja.:)
Håper det går fort og greit for deg;)
 
Noen som har måtte tisse veldig mye før fødselen setter i gang? Mannen jobber borte hver uke, og reiser jo da i natt, og jeg krysser fingrene for at det betyr fødsel i løpet av natta..[emoji15]..
litt annerledes smerter i magen enn før også, men redd jeg bare ønsker meg det[emoji23].....
 
Noen som har måtte tisse veldig mye før fødselen setter i gang? Mannen jobber borte hver uke, og reiser jo da i natt, og jeg krysser fingrene for at det betyr fødsel i løpet av natta..[emoji15]..
litt annerledes smerter i magen enn før også, men redd jeg bare ønsker meg det[emoji23].....

Kan ikke huske å ha hatt det sånn før[emoji1]kjenner igjen bekymringen din. Mannen min har også jobbet borte en del og da har jeg følt ekstra godt etter om noe skulle skje[emoji12]

Hos meg regner jeg med det nå er stille før stormen. Alle tegnene har stoppet opp og han har sluttet å bange hodet i bekkenet[emoji1]
 
Ny natt og morgen med ubehagelige og gjevnlige sammentrekninger(modningsrier/kynnere??) og ganske sterke mensmerter. Begynner å dabbe av nå. Sliten av all ubehaget.. :p Nå har jeg egentlig begynt å tro at det aldri kommer noen baby før maks overtid, selvom jeg fortsatt har 11 dager til termin. Vært noen lange lange uker med vondter nå :(
Dagens syting! Takk for meg ;)
 
Sove som en sten inatt så hadde passt fint hvis han kom idag når jeg føler meg uthvilt :) er jo fullmåne inatt så blir spendene å se om myten er sann :p
 
Sove som en sten inatt så hadde passt fint hvis han kom idag når jeg føler meg uthvilt :) er jo fullmåne inatt så blir spendene å se om myten er sann :p

Skal ikke se bort fra det[emoji1]var fullmåne og på termindato forrige gang jeg fødte[emoji1]

Hos meg er ting blitt lettere i kroppen så må få gjort ferdig resten av husrengjøringen og vaskingen av babyklær. Tror det er derfor lillegutt nå venter, alt er ikke helt klart. Så må vel bare få det gjort[emoji23]
 
Her merker jeg at slimproppen er i ferd med å gå, krysser fingrene for at det er et modningstegn :) 40+4 i dag, så det er jo lov å håpe selv om det vel fort kan ta en uke eller mer før fødselen starter etter at slimproppen har gått.
 
Her merker jeg at slimproppen er i ferd med å gå, krysser fingrene for at det er et modningstegn :) 40+4 i dag, så det er jo lov å håpe selv om det vel fort kan ta en uke eller mer før fødselen starter etter at slimproppen har gått.

Krysser fingrene for deg[emoji4]
Her er ingen tegn[emoji17]vet jo at det kan komme plutselig uten forvarsel så får bare prøve smøre seg med tålmodighet. Kjenner humør og kropp er ferdig med å være gravid. Føler for å trille vognen i gaten og da er det gale[emoji23]
 
Våknet i natt av det samme som mange andre netter, vonde sammentrekninger. Men i natt kom det også noe lyserosa og vått ut! Var ikke veldig mye, men etter dette kom det også regelmessige rier/kynnere. Disse ga seg etter et par timer. Etter et par samtaler med føden dro jeg inn til sjekk på formiddagen og etter mye om og men ble jordmødrene og legen enige om at jeg hadde hatt litt vannavgang! Sååå hvis ingenting skjer av seg selv ila natta blir jeg lagt inn og satt i gang i morgen :D såå da blir det endelig baby snart! Wee! (Og hjelp, går opp for meg at vi skal få babyen ut veldig snart!!)
 
Hvordan vet man om man har begynt å lekke fostervann? Sist fikk jeg rier uten vannavgang, men nå lurer jeg seriøst på om vannet er i ferd med å gå, syns det sildrer noe veldig her :p
 
  • Liker
Reactions: Ups
Hvordan vet man om man har begynt å lekke fostervann? Sist fikk jeg rier uten vannavgang, men nå lurer jeg seriøst på om vannet er i ferd med å gå, syns det sildrer noe veldig her :p

Du merker det om du kniper for å slutte og tisse, men det fortsetter og renne.. [emoji6] var i hvert fall slik jeg fant ut at vannet gikk [emoji4]
 
Våknet i natt av det samme som mange andre netter, vonde sammentrekninger. Men i natt kom det også noe lyserosa og vått ut! Var ikke veldig mye, men etter dette kom det også regelmessige rier/kynnere. Disse ga seg etter et par timer. Etter et par samtaler med føden dro jeg inn til sjekk på formiddagen og etter mye om og men ble jordmødrene og legen enige om at jeg hadde hatt litt vannavgang! Sååå hvis ingenting skjer av seg selv ila natta blir jeg lagt inn og satt i gang i morgen :D såå da blir det endelig baby snart! Wee! (Og hjelp, går opp for meg at vi skal få babyen ut veldig snart!!)

Åh heldige deg![emoji4][emoji1][emoji6]masse lykke til!
 
Hvordan vet man om man har begynt å lekke fostervann? Sist fikk jeg rier uten vannavgang, men nå lurer jeg seriøst på om vannet er i ferd med å gå, syns det sildrer noe veldig her :p

Hehe. Du merker det. Mitt vann med forrige svangerskap gikk etter at jeg hadde vært på do. Ferdig å tisse og reiste meg opp så skildra det en stor dam[emoji1] men å bare lekke litt kan være litt vanskelig å vite. Var inne til sjekk for det forrige svangerskap og denne gangen.
 
Hvordan vet man om man har begynt å lekke fostervann? Sist fikk jeg rier uten vannavgang, men nå lurer jeg seriøst på om vannet er i ferd med å gå, syns det sildrer noe veldig her :p
Den er vel gjerne gjennomsiktig eller lott gulig. Og lukter søtt.. men hvis det er kort vei til føden så kan det vel hende du bør ta på et truseinnlegg og la de avgjøre.. (i know.. hva blir man ikke utsatt for som gravid, vise frem sine brukte truseinnlegg til andre:p) det er iallfall lurt å ringe å snakke med de. Man skal ikke gå så lenge etter vannavgang pga infeksjonsfare.
 
Back
Topp