Noe friskt i solvarmen

Jeg drikker mye av Isklar med Appelsinsmak. Meny har 1,5 liter på tilbud til 10kr flaska.
Mozell light, Clausthaler Weissen, polets Boblemost på boks og Sunniva sin iste med redusert sukkerinnhold er også veldig godt.
Spiser minst en sånn Dugg-is om dagen, som er en vegansk og melkefri sorbet-aktiv is på pinne. 75 kcal pr stk og veldig god:).
Spiser jordbær hver eneste dag:hilarious:.

Godt vi er en god gjeng i jordbærspising:joyful:

Takk for tipset om tilbudet! Skal sjekke det ut. Hatt ganske lyst selv på en type alkoholfri øl fordi jeg syns øl smaker veldig godt i varmen, men har vært litt redd for at det skulle virke som om jeg var en skikkelig alkohol-elsker som bare MÅ ha øl. Men kanskje jeg også skal kjøpe meg et par bokser nå i varmen, føle litt på kosen :angelic:
 
Godt vi er en god gjeng i jordbærspising:joyful:

Takk for tipset om tilbudet! Skal sjekke det ut. Hatt ganske lyst selv på en type alkoholfri øl fordi jeg syns øl smaker veldig godt i varmen, men har vært litt redd for at det skulle virke som om jeg var en skikkelig alkohol-elsker som bare MÅ ha øl. Men kanskje jeg også skal kjøpe meg et par bokser nå i varmen, føle litt på kosen :angelic:
Det er mye gode vitaminer i alkoholfritt øl, og det er trendy å drikke det, så du skal ikke tenke på det. Kjør på, og kos deg.
 
Godt vi er en god gjeng i jordbærspising:joyful:

Takk for tipset om tilbudet! Skal sjekke det ut. Hatt ganske lyst selv på en type alkoholfri øl fordi jeg syns øl smaker veldig godt i varmen, men har vært litt redd for at det skulle virke som om jeg var en skikkelig alkohol-elsker som bare MÅ ha øl. Men kanskje jeg også skal kjøpe meg et par bokser nå i varmen, føle litt på kosen :angelic:
Har ikke tall på hvor mange munkholm jeg har drukket dette svangerskapet, og jeg drikker ikke øl til vanlig/fest :hilarious:
 
Godt vi er en god gjeng i jordbærspising:joyful:

Takk for tipset om tilbudet! Skal sjekke det ut. Hatt ganske lyst selv på en type alkoholfri øl fordi jeg syns øl smaker veldig godt i varmen, men har vært litt redd for at det skulle virke som om jeg var en skikkelig alkohol-elsker som bare MÅ ha øl. Men kanskje jeg også skal kjøpe meg et par bokser nå i varmen, føle litt på kosen :angelic:


Sniker. Den fra Carlsberg på flaske er vanvittig god :woot: har alltid foretrukket øl fremfor vin for eksempel, så har kjøpt noe - også etter at jeg ble gravid. Kos deg ;)
 
Sniker. Den fra Carlsberg på flaske er vanvittig god :woot: har alltid foretrukket øl fremfor vin for eksempel, så har kjøpt noe - også etter at jeg ble gravid. Kos deg ;)

Skal testes! Alltid vært glad i å teste ulike øltyper fordi det er så mye godt:) så det er litt gøy å få testet ut ulike alkoholfrie typer også!
 
Å, det hørtes godt ut med alkoholfri øl,må kanskje teste det..
Her blir det mest vann pga halsbrann.. Innimellom litt brus eller saft for å få litt smak..
Isbiter i frysen, og vannis..
Kald melon og bær... Gulrot i staver synes jeg er snadder.
Blir lite middag her og i varmen, men lefser eller pitabrød med salat, kylling og tzatsiki eller aioli har vert godt her.. Ellers synes jeg det er godt med fisk i varmen, blir ikke så ubehagelig mett av det.. Fyllte opp frysen med fiskegrateng forrige uke etter at mannen hadde fiska..
Skal snart ut å handle en tur, så må lese godt gjennom tipsa her og se om noe frister.
 
Å, det hørtes godt ut med alkoholfri øl,må kanskje teste det..
Her blir det mest vann pga halsbrann.. Innimellom litt brus eller saft for å få litt smak..
Isbiter i frysen, og vannis..
Kald melon og bær... Gulrot i staver synes jeg er snadder.
Blir lite middag her og i varmen, men lefser eller pitabrød med salat, kylling og tzatsiki eller aioli har vert godt her.. Ellers synes jeg det er godt med fisk i varmen, blir ikke så ubehagelig mett av det.. Fyllte opp frysen med fiskegrateng forrige uke etter at mannen hadde fiska..
Skal snart ut å handle en tur, så må lese godt gjennom tipsa her og se om noe frister.

Jeg må selv bli flinkere å lage salatmiddag fremover! Nå har jeg ordnet at mannen i huset skal lage middag fremover, og han blir igrunn sjeldent mett av slike middager, så det får bli en av de dagene der jeg lager middag selv :laughing002
 
Jeg må selv bli flinkere å lage salatmiddag fremover! Nå har jeg ordnet at mannen i huset skal lage middag fremover, og han blir igrunn sjeldent mett av slike middager, så det får bli en av de dagene der jeg lager middag selv :laughing002
Med egg, kjøtt, ost, bønner/linser og godt grovt brød til kan det bli en mettende rett det. Må bare ha nok proteiner til føler jeg.
 
Med egg, kjøtt, ost, bønner/linser og godt grovt brød til kan det bli en mettende rett det. Må bare ha nok proteiner til føler jeg.

Ja får ha ved endel kjøtt og grovt brød som han kan spise, så blir det nok veldig bra. Han er veldig skeptisk til bønner og slike ekstra ting (som jeg synes er veldig godt!), så må ha endel av de mer "vanlige" ingrediensene :)
 
Lager mye sandwicher her :) grovt brød, majo/aioli eller smør, salat, ost, pålegg/kjøtt, tomat og agurk(ta de grønnsakene du liker best), ost, salat og brød:love7
 
Lager mye sandwicher her :) grovt brød, majo/aioli eller smør, salat, ost, pålegg/kjøtt, tomat og agurk(ta de grønnsakene du liker best), ost, salat og brød:love7

Sandwicher er ikke dumt! Litt mer spennende lunsj enn bare hvitost som det går i nå (enkelt og greit:laughing002)
 
Back
Topp