Vi må kjøpe alt har ingenting fra før, og bare handlet leandervugge til nå skal lage liste og satse på nyttårssalg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på det samme! Ser det er stor prisklasse forskjell på de med video!Tror vi koster på oss ny babycall denne gangen. Har en med video fra 2014, men den var stor og klumpete og har ganske dårlig bilde. Tipper det er skjedd mye på den fronten de siste årene. Noen som har en å anbefale (med video)?
Tror vi koster på oss ny babycall denne gangen. Har en med video fra 2014, men den var stor og klumpete og har ganske dårlig bilde. Tipper det er skjedd mye på den fronten de siste årene. Noen som har en å anbefale (med video)?
Vi har avent sin, er veldig fornøyd med den egentlig. Rekkevidden når ut i garasjen og litt rundt i hagen (vi bor i enebolig bygd i tre).
Det eneste er at ikke er mulig å ha flere kamera inn på foreldreenheten. Det litt mindre enn 2 år mellom våre barn, så jeg er litt usikker på om vi bare skal ha kamera på minsten, og kjøpe noe billig uten kamera til storesøster. Ev. vurderer jeg om vi skal kjøpe den neonate babycallen man kan koble flere barn på. Noen venner har den og er veldig fornøyd. Eneste er at skjermen er en del mindre.
Kanskje noen med barn som kan si noe om hvor lenge man har lyd/bilde overvåkning på de? Slutter man kanskje rundt 2 år?