Noe du VET du skal kjøpe?

Har en neonate, vi er enormt fornøyde! Den har veldig god rekkevidde, også på kamera og god batteritid. :joyful:
Hvilken neonate? Hadde en med kamera sist som var noe drit. Har neonate uten kamera som jeg er kjempe fornøyd med

ny bilstol! har stokke trailz, og lurer på å kjøpa bilstol som kan klikkast rett på understellet, men bur veldig sentralt, så litt usikker på om eg egentlig har behov for det. gåavstand til butikk osv. blir jo eventuelt om me skal til byen osv da.. nokon med erfaringa??
Vi har denne bilstolen fra forrige, syntes det var kjempe praktisk å bare klikke rett på! :rolleyes:

Dere har sett dere ut den samme, bare i to forskjellige farger! Og når jeg googla det etter å ha blitt inspirert her inne i går, var det den jeg også fant som jeg likte best! Så gøy, vi har tydeligvis lik smak :Heartred

Dere har sett dere ut den samme, bare i to forskjellige farger! Og når jeg googla det etter å ha blitt inspirert her inne i går, var det den jeg også fant som jeg likte best! Så gøy, vi har tydeligvis lik smak :Heartred
Herlig ❤ Ja likte den så godt, så mye fine løsninger og lommer og alt mulig :joyful:

Moseskurv! Hadde så inderlig lyst på det til guttene når de ble født, men hadde en gammel, arvet vugge den gang som jeg ikke hadde samvittighet til å ikke bruke. Denne gangen kan den gamle vugga splintres opp for alt jeg bryr meg:hilarious:

Og babybjorn vippestol! Finnes ingen bedre :D

Denne er billigere her og med "oktober" koden får du også 20%! Jeg har allerede kjøpt min! :joyful:
https://lykkelitenbabynest.no/kategori/stellesekk/

Ny vogn, bilstol, vinterpose, og den blandemaskinen til morsmelkerstatning (siden jeg vet 98 prosent at jeg ikke kan amme) Vet vel egentlig også at det blir noen nye klær og, selv om denne skulle bli en gutt også:)Det skjer så mye forandringer på klesfronten. Så det som var fint for 5 år siden er jo ikke like fint nå:rolleyes:

Så bra tips! Men gikk den koden ut i går? Finner ikke noe info om den på nettsida, heller ingen plass å skrive det inn. :oops:

Bare glem det! Jeg hadde kommet ett hakk for langt i handlekurven. Skal dette bli den første tingen jeg faktisk kjøper inn? Hm hm hmmmm, er jo 8 uker på vei men kan jo vente til mot slutten av oktober også kanskje! Aiai så vanskelig :joyful: Vil jo helst bare handle i vei!

Er ikke så mye vi trenger, men dette tenker jeg å kjøpe:
- Bedside crib
- Babycall med kamera
- Kanskje en lekegrind til å ha i stua så ikke guttungen kommer å plukker på babyen.

Veit vi skal kjøpe:
- Babybjørn vippestol
- Leikegrind til å ha i stua pga. bikkjene
- Grinder så vi får sperra av stuene for bikkjene
- Babycall, mest truleg ein neonate med eller utan kamera

Samme som jeg hadde. Husker jeg leste i etterkant om et dårlig parti mange var misfornøyde med.
Huffda, bude man fått de byttet inn. Vi har visst vært heldige, aldri vært noe problem med de :)

Back
Topp