Noe du skal gjøre annerledes denne gangen? :)

Slappe mer av ift husarbeid. Husker jeg brukte tiden når babyen sov til å vaske/rydde osv. Nå skal jeg heller kose meg med lesing og strikking når det er mulig. :-)

Jeg skal fortsette med det vi har gjort med yngste. Jeg er trygg på meg selv i rollen som mor, og bryr meg egentlig veldig lite om hva andre mener :)

Jenta mi tok ikke kopp en gang :p men skal ta det helt rolig denne gangen og :)
Uups, nei, da blir det jo straks litt mer slit den dagen hun skal drikke noe annet enn melk.

Jeg jobber med nyfødte, har gjort det i mange år, så det er nok litt lettere for meg å være sikker på at jeg alltids skal klare å få i med kopp.

Uups, nei, da blir det jo straks litt mer slit den dagen hun skal drikke noe annet enn melk.

Jeg jobber med nyfødte, har gjort det i mange år, så det er nok litt lettere for meg å være sikker på at jeg alltids skal klare å få i med kopp.
Vi skal øve på flaske og hvis det slår feil blir det koppøving også ;) ungen brukte vel bare puppen frem til 8 mnd.. Slitsomt! Da hun var 8 mnd begynte hun å drikke vann fra flaske :p skal sies at hun er veldig sta og bestemt nå :)

Back
Topp