Noe du liker ekstra godt?

Her er det ingenting som har fristet de siste dagene. Positivt og negativt, si! :hilarious: Spiser mye frukt og bær, det går liksom alltid ned. Kjøpte en feit pose smågodt, nyåpnet Kiwi med helt fersk godis, kom hjem og tenkte bare «eeew» :smiley-ashamed004
 
Frukt og friske ting er fortsatt tingen. Appelsinjuicen med appelsin, gulrot og eple er nydelig:happy: Men hater ikke akkurat godteri:smiley-ashamed004

Drikker dere kaffe? Og eventuelt hvor mye?
 
Frukt og friske ting er fortsatt tingen. Appelsinjuicen med appelsin, gulrot og eple er nydelig:happy: Men hater ikke akkurat godteri:smiley-ashamed004

Drikker dere kaffe? Og eventuelt hvor mye?
Kaffe har smakt forferdelig siden uke 6, men denne siste uken har jeg kunnet drikke litt igjen. Drikker kanskje en liten kopp. Men når det smaker bedre, kommer jeg nok til å drikke to.
 
Frukt og friske ting er fortsatt tingen. Appelsinjuicen med appelsin, gulrot og eple er nydelig:happy: Men hater ikke akkurat godteri:smiley-ashamed004

Drikker dere kaffe? Og eventuelt hvor mye?
Jeg klarte ikke tanken på kaffe siden dagen etter positiv test. Den siste uken har jeg 2 dager hatt en liten kopp.. og har tenkt at det hadde vert godt med en iskaffe,har bare ikke orket å lage.
De andre svangerskapene har jeg holdt meg til 1- 2 kopper per dag..
 
Jeg har så cravings på shave ice, haha, men det er knapt mulig å få tak i i Oslo (tips meg gjerne om noen vet om utsalgssteder). I mellomtiden klarer jeg meg med altfor syntetiske Mr. freeze klemme-is som man fryser ned selv :laughing002
Har trålet netter og Finn etter shave ice maskin, men finner ikke noe som er aktuelt uten at det koster typ 10 000 og er beregnet for kiosk:laughing002
Så en reel i dag med en som hadde fryst vannmelon i skiver, så raspet hun den når den var fryst. Og hadde noe saus over. Ble ganske likt shave ice! Verdt å prøve? Hun raspet med siden av jernet, sånn at det ble tynt.
 
Så en reel i dag med en som hadde fryst vannmelon i skiver, så raspet hun den når den var fryst. Og hadde noe saus over. Ble ganske likt shave ice! Verdt å prøve? Hun raspet med siden av jernet, sånn at det ble tynt.
Ja, kanskje det ja! Litt sunnere og :laughing002
Takk for at du fortsatt tenker på meg og shave ice:laughing002:love7
 
Frukt og friske ting er fortsatt tingen. Appelsinjuicen med appelsin, gulrot og eple er nydelig:happy: Men hater ikke akkurat godteri:smiley-ashamed004

Drikker dere kaffe? Og eventuelt hvor mye?
Elsker også frukt og appelsinjuice! Hater dessverre ikke godteri, skulle gjerne gjort det…
Kaffi har smakt ekkelt en stund, for utenom iskaffe! Nå smaker eg litt på samboers kaffi, og kommer nok til å drikke 1-2 kopper om det smaker godt igjen.
 
Så en reel i dag med en som hadde fryst vannmelon i skiver, så raspet hun den når den var fryst. Og hadde noe saus over. Ble ganske likt shave ice! Verdt å prøve? Hun raspet med siden av jernet, sånn at det ble tynt.
Den såg jeg også! Tenkte på @ShaveIce med én gang, og vurderte om jeg skulle dele den her :hilarious:
 
Back
Topp