Noe du liker ekstra godt?

Hahah, det er annerledes enn slush jo :laughing002 I hvert fall for meg nå :hilarious:
Det fantes shave ice i Drammen før, tror muligens ett gatekjøkken fortsatt har:p men jeg kan jo ikke drive å kjøre dit i hele sommer:laughing001
De har hvertfall shave ice på Alti Vinterbro, på kiosken i 2. etasje. Senteret ligger rett ved Tusenfryd.

 
Last edited:
Har skikkelig lyst på kanelsnurrer...lurer på om jeg skal prøve å samle krefter og lage en runde i dag... Og så har jeg veldig lyst på reker, eller en digg sandwich med reker som selges på en restaurant i byen...men orker ikke å gå ut ås spise :hilarious:
 
Har skikkelig lyst på kanelsnurrer...lurer på om jeg skal prøve å samle krefter og lage en runde i dag... Og så har jeg veldig lyst på reker, eller en digg sandwich med reker som selges på en restaurant i byen...men orker ikke å gå ut ås spise :hilarious:
Reker til middag og boller til dessert :hilarious:
 
Vannmelon og smågodt er det som frister her da. Klarer stort sett å holde meg unna sistnevnte. Ellers fått sykt lyst på dadlene som går viralt, de med sur cola og salt lakris. Er IKKE glad i dadler men det er alt jeg vil ha akkurat nå :smiley-ashamed004
 
Vannmelon og smågodt er det som frister her da. Klarer stort sett å holde meg unna sistnevnte. Ellers fått sykt lyst på dadlene som går viralt, de med sur cola og salt lakris. Er IKKE glad i dadler men det er alt jeg vil ha akkurat nå :smiley-ashamed004
Svarer meg selv, haha! Fikk kjøpt disse dadlene, de smakte jo omtrent ikke dadler, men til gjengjeld smakte de sykt kokos (inneholder kokosolje) og det er en smak jeg IKKE takler… Skuff!!
 
Svarer meg selv, haha! Fikk kjøpt disse dadlene, de smakte jo omtrent ikke dadler, men til gjengjeld smakte de sykt kokos (inneholder kokosolje) og det er en smak jeg IKKE takler… Skuff!!
Jeg spiste noen veldig gode før jeg ble gravid. Var ikke noe cola involvert, men var rulla i salt lakris-pulver.
 
Svarer meg selv, haha! Fikk kjøpt disse dadlene, de smakte jo omtrent ikke dadler, men til gjengjeld smakte de sykt kokos (inneholder kokosolje) og det er en smak jeg IKKE takler… Skuff!!
IMG_3848.jpegDisse var det. Veldig gode!
 
Jeg hadde elsket de om det ikke var for den kokosen:hungover:
Ser det er kokos i disse også. Ikke noe jeg kjente da, men kanskje jeg ville kjent det nå. Dolmio-saus smaker plutselig utelukkende rosmarin :sour: Veldig rart.
 
Helt sikkert! Lukter jo typ alle ingrediensene i en matrett for tiden, ganske slitsomt :laughing002
Jeg vet ikke om jeg er enig. :hilarious: Har hatt tett nese i to måneder og lukter nesten ingenting. Merker ikke bæsjebleier og klarer ikke kjenne om mat har blitt dårlig eller ei. Dårlig egenskap hos en gravid. :hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp