Noe du har fått avsmak på?

Avj

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Jeg er tidenes kaffekjærring som normalt klikker om jeg ikke får kaffen min. Nå syns jeg tanken på kaffe bare er eeewww:hungover:

For ikke å snakke om at typen lukter sneip når han har røyka:depressed: aldri lagt merke til før.

Fler som har fått plutselig avsmak på ting eller lukter?

Jeg har også avsmak på kaffe!! Men jeg elsker det jo! [emoji21] haha

Stikk motsatt her gitt.... har lyst på ALT av mat hele tiden!! Kommer til å bli en ballong om dette fortsetter :P

Går i bølger. Hadde noen uker da jeg bare hadde lyst på feit mat hele tida og sikla etter hamburger, pizza og lasagne. Neste uka ville jeg bare ha grønnsaker, helst rå eller kokt. Tanken på kjøtt og mat som var stekt i olje var helt kvalmende. Samme med søtsaker.
Nå er det litt mer normalt. Har fortsatt ikke så lyst på feit mat og søtt, men kan ha litt av det.

Avsmak på alt føles det som...utenom en økologisk appelsinbrus de selger på Coop og druer #ellerskvalmavalt

Avsmak på all mat, blir jo bare kvalm [emoji43]
Og røyk lukt og sko lukt er forferdelig [emoji37] [emoji40]

Takler ikke appelsinjuice, leverpostei og yoghurt. Men må ha melk[emoji85] noe jeg veldig sjeldent pleier å drikke!

Veldig avhengig av dagsformen her. Brød frister ikke! Kan ha godt rista brød med masse godt smør på. Ellers har kaffen ikke vært så god, men det var den i dag.

Syns ikke kaffe er så godt lenger. Før måtte jeg ha mine 2-3-4 kopper om dagen, men nå går jeg gjerne en dag uten.

Hvitløksdressing og cola. Avhengig av begge deler. Nå tvinger meg til å drikke litt cola for å ikke få migrene. ( fikk det sist jeg prøvde å slutte)..fått dilla på vann.. Hihi

Mykt brød

Men knekkebrød går veldig bra :)

Ikke avsmak på kaffe men mindre lyst er vel mer riktig ord. Kan fortsatt drikke litt hvis jeg blir servert men er ikke noe som frister så kjempe mye lenger, å jeg er en skikkelig kaffekjærring [emoji28]

Har sluttet å like kaffi med de 3 andre. så nå nyter jeg kaffien til jeg ikke liker den igjen :O

Back
Topp