Noe du har fått avsmak på?

Elsker kaffe til vanlig, nå klarer jeg ikke å drikke det. Strever mest med lukte sansen. Alle lukter er så sterke. Parfymer, mat osv. Holder på å kaste opp. Strever veldig på jobb. Vi jobber tett på hverandre og parfyme er grusomt...

Sist klarte jeg ikke kaffe, denne gangen har jeg ikke mistet smaken på det - enda! Har så sykt lyst på mer enn 1-2 kopper [emoji23]

Sist klarte jeg ikke kaffe, denne gangen har jeg ikke mistet smaken på det - enda! Har så sykt lyst på mer enn 1-2 kopper [emoji23]
Sånn hadde jeg det med sønnen, mer kaffesugen. Med datteren kunne jeg ikke drikke kaffe før uke 30.
Nå er det litt midt i mellom så får se hvordan det ender :p

Sånn hadde jeg det med sønnen, mer kaffesugen. Med datteren kunne jeg ikke drikke kaffe før uke 30.
Nå er det litt midt i mellom så får se hvordan det ender :p

Hehe morsomt at det kan være så forskjell på svangerskap! jeg hadde avsmak på kaffe med gutt sist [emoji87] Har ikke likt svangerskap frem til nå, men tenker nok det er en gutt der inne denne gang også [emoji4]

I dag brakk jeg meg av lukten av zalo.... merket det mens jeg satt i stua og kjæresten vasket stekepanna på kjøkkenet.... helt merkelig, aldri tenkt over før :P

Hehe morsomt at det kan være så forskjell på svangerskap! jeg hadde avsmak på kaffe med gutt sist [emoji87] Har ikke likt svangerskap frem til nå, men tenker nok det er en gutt der inne denne gang også [emoji4]
Hehe spennende å se hva som gjemmer seg det inne ihvertfall:)

De siste dagene blir jeg dårlig av å bare tenke på salt og pepper... Altså all mat som smaker av det. Hva skal jeg spise nå? :P

Oioioi! Mye folk ikke takler!
Jeg har ikke avsmak på noe særlig så langt, men da mannen foreslo at vi skulle varme fårikålrester til middag i går kjente jeg at det bydde meg enormt i mot! Han spiste fårikål mens jeg spiste to skiver med brunost...

Klarte ikke sitte sammen med ham i stanken heller, så jeg måtte sette meg i sofaen mens han satt på spisebordet. Koselig middag :meh:

Har ikke taklet kaviar siden forrige graviditet. Skulle ønske jeg kunne like det igjen!

Back
Topp