Noe du angrer på?

Valg av studier, jobb osv. Skulle valgt mer fornuftig og etter hjertet fra dag 1, da hadde nok situasjonen vært en annen med jobb idag.

Jeg angrer på at jeg ikke tok ett friår rett etter vgs for å finne ut hva jeg ville bli. Vet det aldri er forsent å begynne å studere igjen, men det vil være vanskelig med 2 små barn.
Men samtidig så kan jeg ikke angre, for de beslutningene jeg tok da, har ført meg til der jeg er i dag, med samboer og en sønn og gravid med nr 2 :)

Føler jeg valgte feil når jeg ble mor som 15 åring og ikke hadde bra nok nettverk til å hjelpe meg å ta meg av sønnen min, når jeg ikke var helt i stand til å klare det selv fordi jeg slet psykisk. Han ble en kasteball i systemet dessverre, men endte til slutt opp hos farmoren og farfaren sin og det er jeg så takknemlig for i dag. Nå er han 20 år og vi har et kjempegodt forhold og han holder på å flytte inn i leiligheten vi leier ut som er rett ved huset vårt❤
Faktisk skulla jeg ønska at jeg fikk alle barna mine med samme mann og etter jeg ble 30 år for føler jeg har mye mere å tilby nå enn før og ting er stabilt og trygt. Samtidig så tenker jeg at takket være de erfaringene jeg har fått hittil i livet har gjort at jeg er akkurat den jeg er idag og henne er jeg ganske så fornøyd med❤

Det er jo et veldig godt poeng da! Om det ikke er verre liksom :)

Og angre er vel også kanskje et feil ord å bruke når det gjelder når man får barn. De barna kommer når de kommer, men følte meg så gammel i går når jeg oppdaget at jeg var 70 når minsta er like gammel som meg :p

jeg sier ikke at jeg angrer på barna eller bår jeg fikk den, men at jeg gjerne skulle reist litt mer enn det jeg gjorde.

jeg sier ikke at jeg angrer på barna eller bår jeg fikk den, men at jeg gjerne skulle reist litt mer enn det jeg gjorde.
Skjønner godt hva du mener jeg. Er som jeg sier til mannen, skulle gjerne opplevd mer før jeg fikk barn, men samtidig ville jeg være en ung mamma, jeg fikk ikke til noe av det :p

Tja. Utdanningsvalg, jeg aner fortsatt ikke hva jeg vil jobbe med. Skulle også ønske jeg ikke ga f i på vgs. Ville gjerne fått barn tidligere. Og jeg kunne fint unngått å sløse bort noen år i ungdomstiden/starten av 20-årene med en eks som jeg verken passet sammen med eller fikk barn med. Men måtte vel ha den erfaringen også. Også er det jo alle flaue, pinlige og rare situasjonene man kunne vært foruten :hilarious:

Angrer på at jeg ikke løste ekteskapsproblemene med eksmannen… ente opp i skilsmisse. Største sorgen i mitt liv

Jeg angrer på at vi ikke prøvde på nr 2 enda litt tidligere. Kanskje vi hadde sluppet alle spontanabortene ❤

Jeg angrer veldig på studievalget. Hadde jeg holdt meg til originalvalget hadde ting vært så veldig annerledes. Sånn ellers er det ikke veldig store ting jeg angrer på, men skulle ønske jeg hadde gitt mer f... og ikke brydd meg om hva andre synes om livet mitt.

Ja jeg angrer på at jeg vente på min mann i 8 år før han var klar att få barn. Jeg var ung og dum rett og slett. Angrer stort på det og det tenker jeg på mye specielt når jeg ser barna til en venninne som er 17 og 16 år. Mens min eldste er 9 år.

Jeg angrer på at jeg ikke tok ett friår rett etter vgs for å finne ut hva jeg ville bli. Vet det aldri er forsent å begynne å studere igjen, men det vil være vanskelig med 2 små barn.
Men samtidig så kan jeg ikke angre, for de beslutningene jeg tok da, har ført meg til der jeg er i dag, med samboer og en sønn og gravid med nr 2 :)
Jeg er på første året av 5 i studiet, har 3 små barn og en bonus, man kan om man er motivert :D:bookworm:

Back
Topp