Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo et veldig godt poeng da! Om det ikke er verre liksom
Og angre er vel også kanskje et feil ord å bruke når det gjelder når man får barn. De barna kommer når de kommer, men følte meg så gammel i går når jeg oppdaget at jeg var 70 når minsta er like gammel som meg![]()
Skjønner godt hva du mener jeg. Er som jeg sier til mannen, skulle gjerne opplevd mer før jeg fikk barn, men samtidig ville jeg være en ung mamma, jeg fikk ikke til noe av detjeg sier ikke at jeg angrer på barna eller bår jeg fikk den, men at jeg gjerne skulle reist litt mer enn det jeg gjorde.

Jeg er på første året av 5 i studiet, har 3 små barn og en bonus, man kan om man er motivertJeg angrer på at jeg ikke tok ett friår rett etter vgs for å finne ut hva jeg ville bli. Vet det aldri er forsent å begynne å studere igjen, men det vil være vanskelig med 2 små barn.
Men samtidig så kan jeg ikke angre, for de beslutningene jeg tok da, har ført meg til der jeg er i dag, med samboer og en sønn og gravid med nr 2![]()